Thursday, July 2, 2009

Trip To PD Part 6 :MaNdi dAN LePaK

pagi ahad tu,nk bangun tido kemain siksa.
berselubung dalam comforter diiringi deru ekon adalah nikmat abadi yg tak tergambar dgn kata2 sampai 3 miskol kak pida tepon aku.

aku bkn tanak bangun pagi dan bawak bebudak mandi kolam,tp aku diserang senggugut yg membuatkan mata nk pejam lama2..eh,ada kene mengena ka?jauh kot mata gan perot.

dalam kol 9 gitu,gigih gak la aku bangun sbb tanak lepaskan keseronokan sebok2 tepi kolam.pastu gi gerak biebo yg maha liat nk bangun..bg alasan pening la..gastrik la.lagi tak logik alasan!

bila dia dah bangun,dia kata sejok takmo mandi.
kebetulan aku pon x mandi,cuci muke gan gosok gigi je.
sejok ok. takot beku darah aku.wahh alasan.

pastu aku paksa dia g cuci muke gan gosok gigi dan celah tiak bagai.aku lepak je tgk tv,skali dia kuar bilik, dah siap mandi okk.

tak suke!tak suke!kompem dia sebarkan kat sume org yg aku tak mandi..see,takleh busuk secara duet.kalo duet kurg la hentaman kutukan tu ye tak.

aku : ko jgn nk kecoh2 kat org eh aku x mandi..
him : busuk..x mandi..nk cakap jgk.. <--dgn muke annoying.
aku : tak payahhh nk ngade eh ko.ko cakap,siap ko!
him : <--buat muke cacat plak.

keji.janji dia ni ko jgn percaya.



momie dah siap mandikan apiki baru la si bibik ni hegeh2 sampai.jgn potong gaji saya ya neng...




sblm biebo bukak mulot,aku dah sound siap2 kat situ.. "acik x mandi lagi ok" dan sila pasrah kena kutukan membina dr pelbagai pihak.



cik patin my lovely baby dalam kesejokan.
.
.
pastu ayam kata nk lepak kat Bangi Kopitiam.
berdesup la aku bersiap laju2 dan mandi wangi2.
sape yg dh mandi dr pagi,kira dh busuk la kan..bluek. :P


lepak2 dalam kepanasan yg hangat.kunun bekpes,padahal dah pukul 12tghari.nk makan kat sini idok la ye sbb memasing dah lapa nasik.


love dis pic..nampak cam tgh pilih2 baju pengantin kat butik pengantin ye tak??haha.ok over.skang slalu gedik cakap yg bukan2..bo,jgn anto pinangan skang,me not yet redi.giler perasann..larik!




emy membuli apiki.kak pida,pukul dia!pukul!haha.suke ok jadik batu api.
.
.
dah abis makan sume cam kepenatan sbb panas adalah terhebat.balik semula apartment sbb nk kena kemas2 nk checkout pukul 3pm.whats next??tunguuuuu~! <--ayat stereotaip si pemalas.
.