Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 20, 2009

hANtu YaNG taK diTakuti LanGsuNg

Sabtu

sbb takde plan nak pegi mana, aku dan biebo lari gi bukit raja nak tgk wayang.lari bermaksud naik kereta laju2 la ye.huhu

sorilah kepada kak pida sbb tak roger nak tgk wayang,pasalnya tak sangka akak mau join kerana bukan akak kata tutt tuttt tuttt ke?tak paham?sila sms.

kali ni agak2 nak tgk citer apa??
citer SKRIP 7707 okk!! Pengsan 4 saat.

sbb aku citer arahan Prof Razak dot dot tu sgt la aku tak minat.mampuh kena saman.tp btol la..cite dia selalu merepek dan ringan umpama drama kat RTM kekdahnya.membazir duit.

tp sbb si biebo nak benor nengoknya so layankan..
aku : kompem citer ni x seram..bla.bla.bla. <--ayat mendownkan filem org.
Him : yeke.bo tgk cam takot je.yg rasa seram tu sebab cite ni kan pasal kisah benar.
aku : yerla tu..tak seram siap ko eh.

seram ke tak??rilek.rilek.tunggu hujung rancangan cam biasa.


sementara tu duk lepak2 je kat luar ni sambil cuci mata sampai bersih.



biebo cuba membuat muke seram tp GAGAL dan aku cam biasa bermuka 4 segi bermuda.sobs.


lepak2 depan kedai game sambil mendengar biebo kompelin2 cara org tu main game tak mencabar.sukatik dia la oii..kedai game dia.oh,kalo ko terer,carik aku di celah vontot mamat tuh.haha.
.
.
ok.berbalik pasal review citer nie.
seram ke tak??takot tahap nk terkencin tak??
.
jawapannyaaaaaa..
tidak sama sekali!!
.
asbestos.citer cam rasanakmencaruttapiberdosa je.
makanya,aku tak suggest ko pegi tengok.
aku rasa citer e-toyol dot com lagi seram kottt!
.
.