Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 1, 2009

Trip To PD Part 3 : ApArTmeNt KaMi

di saat jiwa aku berkobar2 nk cite pasal PD, bole plak aku dilanda kebizian terlampau sehingga rasa nk bg penampau kat bos yg dok mekak2 tepi telinga aku nie.

annoying la u woman.get lost!cey3..emo kunun.

tp ni kira aku bole bernapas bebas kejap sbb keje yg sangat2 penting tahap pecah kepala dah setel,tinggal keje2 lain yg masih byk jgk ni.tp tu japgi aku sambung,aku nk rehatkan minda dgn memblog kejap supaya ilang stress2 aku sume walopon stress Ayie x dapat gaji lebih hebat.haha.

ok.sambung citer PD yg sikit lagi nk basi nie.
ni nk kasik tunjuk kehebatan accomodation kitorg tinggal.
mintak tolong jeles sikit ye.bole mtk2 plak ek.



pukul 2.30 dah sampai Glory Beach Resort sbb mmg itu la time check in dia.nampak dr jauh mcm indahnyaaaaa..bangunan tinggi kompem nyamok give up nk naik tinggi2 kan.





kitorg berada di Blok E dan bilik dekat2 je.setakat nk pas-pas cekodok tu mmg melaung je la kan.

katil aku dan emy..kitorg di bilik master dan share apartment dgn Ayam,Biebo dan Adik.nama je duk kapel2,tp bilik asing2 yer..tak caya tanya lipas dan cicak dalam apartment tu.ngeh.





posing di meja mekap dgn gaya menyerong dgn harapan posing gini nampak selim sekali GAGAL!dah tembam tu,tembam jugak ok.pakai la baju corak melintang lagi. <--point salahkan baju yg memberi efek tembam.



posing kat bilik air pon jadik..hebat tak hebat la kan.punye la nk kasik ko tau dan imagine camne rupe penginapan kitorg nie.



pastu golek2 test katil.mana la tau aku yg berberat 50++ ni bole menyebabkan roboh katil nie.kalo roboh,sumpah aku terjun terus bangunan nie.



lari2 gi balkoni sambil jerit2 "wah cantikkkk..tgk tu..tgk nie..tgk tu jgk!!wahh..wahhh!!" gile penjakun budak nie!dah la itam.sengih2 pon tak nampak hape.



Living hall kami..sejibik cam dalam gambo tenet Glory tu.so bernasib baik la kan.


Dining Hall..pon takde beza cam dalam gambo dia.kitorg lepak2 apartment tgk tv je sementara tunggu kak pida dan KRZ sampai.then baru nk g jejalan kununnya.
.
.
.
pastu dgr suara org jerit2 dan gelok2 cam setan di bilik bujang.rasa sangsi lalu aku dan emy dan adik serbu masok bilik Ayam dan biebo..ko agak2 apa berlaku??PEROGOLAN OKK!kejis.hate u perogol!!!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
see..Ayam merogol biebo saya!ko dah ditebuk tupai wahai bo..so gud bye! <--sambil blah dgn muke penuh macho tp berlagak.



diakhiri dgn dua org model balkoni..tak dapat jadik model BIKINI, jadik model BALKONI pon bole la kan...ada iras2 gak bunyiknya.
.
.
ok.next citer nanti saya ngapdet.saje peram kasik jadik tempoyak dulu.. :P
.
.