Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 17, 2009

MaRiLaH BeRDaMai BeRsaMa KaWaN2

Malam tadi macam mimpi bila masyarakat Damai buat persidangan rasmi.almaklumla,sebelum ni buat ala2 lupe daratan dgn pegi bersidang kat Shah Alam.

sape masyarakat Damai??
Aku,Kak pida,KRZ dan Ayam la sbb bermastautin kat Damansara Damai walopon begitu sangat jarang bersua muka.

so malam tadi atas usaha Pengerusi Majlis (Ayam) yg roger2 dan paksa2 org datang sampai aku terpaksa mandi kambing sebab dia dok bg mesej berunsur ugutan kasihan seperti “cepat woi.sume org tunggu ko nak makan nie”

sbb simpati dgn perut kawan2,menggelupor aku bersiap.keji.


Bila aku sampai, baru sume order2 makan sbb kata mereka dok tahan perot dr siang semata2 nak makan bersama di malam ini.terharu kan.sobs.




oh lupe plak nk cite yg kami bersidang kat Ani Sup Utara kat sini.Kira sepelaung je dr umah kak pida.kalo nk order nasik sup daging,jerit2 pon bole dengar mesejnya.dr umah aku dalam 2 menet naik kete, dr umah Ayam 1 menet kot.dekat2 jek.


Pengerusi Majlis yg teruja nak lepak dgn alasan ari2 lepak shah alam boleh kopak.wah..ko baru sedar ke??aku dah lama insap pasal tu tp jgn roger ajak aku lepak ari2 kat damai,sbb aku ni pencinta umah dan suke melepek depan tv.




malam tadi diet aku terluka sbb dah melanggar pantang.sobs2.nak salahkan sape nie.. *pandang2 kak pida,KRZ dan Ayam.*



aku makan nasik ayam.eh,dun get me wrong.bukan makan nasik AYAM si tunang emy, tp nasik ayam yg gitu2 tu la.yg ada sambal kicap bagai tu.ishk.malas aku nk explain,buat2 paham la ye.



dah abis makan sambil sembang2 yg lebih menjurus kepada sesi mengumpat tu,mula la sorg2 gelisah sbb panas.harapkan kipas siling mana la bole menyejukkan badan yg dah hangat dek ketebalan lemak2 tepu ni.


so tukar port ke MCD yg berjarak dua tiga langkah je.dok sini amannnn nyamannnnn dan selesa utk bebudak nak bermain.



snap2 sikit buat modal nak ngapdet.cukop acik.sudah-sudah la buat posing ayu macamrasanakmuntahtengok.kata kak pida
“ko ni amik angle ni aku nampak gemok.tak aci.amik dr belah sana plak juan”

ok.akak nampak kurus dah aku bermuka debab.chist.
.
.
tgh lepak2 tu berlaku satu insiden di mana kak pida membuktikan beliau adalah gangster sejati.haha


Mangsa :anak Kelly yg menjadik mangsa bulian beliau.
.
.
Citernya gini..kak pida cakap budak tu panjat2 nak amik sos kat situ,tetiba kaki dia tergelincir pastu jatuh.dia pon nak kaber malu tgk2 la kiri kanan takot org nampak..bole plak kak pida sound “Haaaaa..tu la.panjat lagi”.
.
budak tu terus sentap yg lebih kepada malu sebenarnya, pastu start pandang2 daring kat kak pida.kak pida bole lawan balik pandang2 dia,lama ok adik beradik ni bertentang mata.haha.eh adik beradik plak dah.
.
pastu budak tu jeling2 maut,kak pida lawan plak jeling2 merbahaya.haha.lawak2 jek.pastu budak tu blah gi kaunter dgn ayat “AMMAAA..!”
.
aku : huhuhu.lawak2.siap la dia bgtau mak dia japgi.
kak pida : haha.buat2 tak pandang je kalo mak dia lalu satgi.
aku : kelako ok.dah la jeling2 nampak mata putih jek.
.
KRZ : Acik, tak baik ko kutuk sedara..haha
aku : <---- T_T
.
keji ok.tau la aku budak itam.

pastu si patin dapat adiah mainan dr Ayam sempena dia merengek2 mintak mainan Ice Age tu.



tp sudahnya yg tua terlebih jakun dok main2 dia..jakun part gosok2 ilang kaler pastu kuar gambo tu je…
.
.
pastu kak pida sebut “selipar aku..” aku terus pandang Ayam pastu berdesup tunduk bawah meja carik selipar aku plak.ko bukan tak tau tabiat si Ayam Kaki Sorok Selipar Org nie.
.
fuh lega.selipar aku dijumpai dgn selamat.tp kak pida bernasib malang.

ekskius me..terhormat betol selipar ni nak sidai kat sini yer..!haha
.
.
dalam kol 11 malam meeting bersurai dan aku balik umah dgn hepi2 sbb nak layan CD Full House yg dah abis aku khatam jam 1 pagi tadi.hepi..hepi.. :)