Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 3, 2009

Trip To PD Final PaRt: PhOtOShOot - KaMi KaN ARtiS

pheww.. <--sambil lap2 peluh kat dahi padahal takde pon peluh.

akhirnya sampai jua ke hujung rancangan.
sori la ,penceritaan tidak le detail sbb dilanda virus malas.
salahkan virus ye,jangan salahkan aku.

lepas balik dr lepak2 kat Bangi Kopitiam tu,
kitorg bersiap2 la nk check out walopon ati rasa sedih sbb tak puas tido dalam ekon.

checkout pukul 4 pastu terus gi parking lot sebelah apartment utk sesi photoshoot bg mengambil gambar bersama peminat2 aku.eh-eh.jangan lempang saya!


ada yg snap pakai SLR, pakai camera digital dan juga pakai henpon *spt aku nie* .tetiba kete tu bertukar menjadik transformers lalu berbaris dgn lurus dan cantik. <--ok.iklan transformers kejap.kembali ke sri pentas.



dr pandangan sisi nampak cantik di mana bakat pefotofgrafian aku makin menjadik.blah la.eja pon bersepah salah.gambar2 photoshoot nanti aku tepek or else, bole terjah kat blog kak pida tgk.


ni apa pesen plak nie?nk kata bershuffle tak,mcm mintak pijak ada.


then terus gerak pegi dusun makan doyan.i like!!mcm nk pitam nampak doyan sana sini siap berjejes2 air liur sampai lutut.



syorgaaaaa. eklan : mkn la buah-buahan tempatan.




pastu gi jeti apa tah namanya utk sesi photoshoot seterusnya.aku adalah gembira ada kawan2 yg minat amik gambo pasal aku suke perasan aku ni fotogenik walopon lebih menjurus kpd fotogedik.



Konsep Gambo : Pendatang Tanpa Izin Tiba di Pangkalan





konsep gambo : Pendatang Tanpa Izin Pandangan Jauh Di Jeti




Konsep Gambo : Pendatang Tanpa Izin Dicekup Pak Polisi



Konsep Gambo : Pendatang Tanpa Izin Kawen Lari



Konsep Gambo : Me amor <--pendatang tanpa izin dr mexico rupanya.



Konsep Gambo : Kami Adalah Macho Man
yg perempuan2 kat tepi nie <--semua terjun bawah jambatan.



Konsep Gambo : Si Cantik Manis
*biasa.biasa.diri sendiri kena uppp!sepak aku meh*


Konsep Gambo : Gempa Bumi Melanda Akibat Serangan Musuh Ultraman



Konsep Gambo : Vontot-Vontot



Konsep Gambo : Hey Ada Jejaka Kacak Di Sana

.
.
ok tamat!yeayyy!