Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 14, 2009

SeLaMaT ARi KeTuaAN kePAdA sApE?

Sabtu Malam Ahad

lepas kejadian umah dilanda pemakan2, dok la tolong shidah kemas walopon sekerat jalan sbb aku ada tuntutan keje lain.apakah keje itu??

LEPAK DI MALAM MINGGU.gile keji keja ko.

sbb dah janjian dgn bebudak nk turun lepak lagipon ada agenda kecil-kecilan skit kat Qaseh


singgah ke Bakers Cottage dkt umah shidah utk grab seketul cake bagi besday boy..besday boy??anak sape la tu yer.tunggu hingga ke ujung rancangan.



ok.kalo nk tau besday sape,sila telengkan kepala or else terbalikkan monitor anda bagi membaca nama yg tertera.geddit??


cobaan apiki mencurik buah stoberi pojaan ati..owh lupe nk bgtau ni kek choc cheese apatahnamanya.sedap-sedap la jgk tp menggemukkan so amik sikit je dan tapau 3 slices besor ke umah.haha!!



aksi menikam kek keju sampai mati.




kek keju berdebar2 menantikan saat ditikam dgn kejam



matinya sebijik kek keju.sadis. T_T
.
.
oh ekceli ni besday KRZ.epi besday brother,may god bless u n family.
.
dek kepenatan melampau aritu,aku cam malas2 nk layan biebo dan beliau cam makan ati tp tak ulam gan jantung lagi la..siap bg ayat sedih2 malam tu dan dibalas dgn muke selenga oleh aku.giler kejis.
.
him : nape cam takde mood je yang. <--oh prihatinnya.lap u!
aku : penat. *sambil muke ketat tanpa motip*
him : sok kalo dah kawen kompem slalu muncung2 camni kan.
aku : pesal lak?dah kawen bkn buat house warming ari2.
.
him : yerla..tp buat keje umah lebih kurang camni la penat dia.
aku : ok. <--dlm ati mampos aku takde org nk pinang kalo tau perangai camni.lalalala~! .
.
pasni kene senyummmmmmm lebarrrrrrrrr walopon penat.
mak,standby sbb mungkin umah kita akan diserbu dgn pinangan dr pelbagai pihak.
.
sila muntah berdarah.
.
.