Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 29, 2009

AyUH ke STadIuM MELAwaTi: cEh,ayAt ProMosi PeLancOngaN

saya mmg pemalas nak ngapdet sebab busy dan macam tiada idea nak pikir..huhu.tp kugagahi jua menaip tp ayat akan merepek tahap mintak lempang je..

sabtu tu aku dan rakan2 telah pergi ke stadium melawati sbb terpengaruh eklan di radio yg berbunyik lebih kurang gini
.
“datanglah beramai2…bla..bla..jualan gudang..bla bla bla..Jenama POLO HAUS, ADIDAS, HUSH PUPPIES bla bla bla..harga bermula dari RM3!!cepat!!cepat!!!lambat padan muke ko!!”
.
ok.ayat ada tambah2 utk meninggalkan kesan yg lebih dramatik.
.
tapi kalo ko dengar eklan camtu,ko teruja lebey tak???
lebey okkkk…
.
dahla dia sebut brand tak hagak2..so mari lah serbu sbb nakbergayacamorangkayatapitakmampu kan..


semangat kol 12 dah sampai stadium,nak carik parking bole tahan susah la sbb org dah ramai..pelik aku,belom gaji pon leh soping sakan yer.. *ayat dengki harap maklum*


suasana sekitar <-- malas pikir ayat.



suasana sekitarr <-- bubuh dabel R supaya lain skit dr ayat di atas.takla nampak malas sgt kan


lagi2 suasana sekitar




masok2 dalam..humang aihhh..ramai siot orang dan barang kat dalam tu adalah banyak..mata dah beliak2 scan sana sini walopon sedar duit tak berkepuk nak soping sangat.



perfume pon ada jual tapi tak banyak pilihan sangat..


tapiiiiiiiiiii..paling banyak jual sepender lelaki!hohohohoho~!! <-- gelak2 gatal.blushing2 je muke aku lalu situ tau.ayat nak kata aku supan la nie…



see..shidah jua gembira2 malu di sini…
.
sudahnya aku kuar dgn tangan kosong..eh tak.mana bole balik tanpa membeli apa2…so beli la yogurt drink kat luar tu..at least tak la meroyan sangat rasanya.
.
overall, barang2 sangat tak best..sbb sume tu cam stok2 lama dan baju dia pesen2 baju 4-5 tahun sudah.serius tak tipu.
.
tapi biebo beli la T-shirt Levis,stoking dgn apa tah satu lagi barang.lupe sudah.tp bukan sepender seksi..rugi je tak dapat pilihkan.eh-eh.

pastu terus berdesup gi makan kat Mr.Kaya section 7



diakhiri dgn muke aku yg gembira sebelum kejadian henponku berenang di muara.
.
.
ok tamat..asal berupdate sudahhhhh….