Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 8, 2009

Dr CitE SeDiH ke CiTe IdOP taNPa MaKaNaN SedAp AdaLah HoRRoR

huarghh~!kemengantokkan.

siyes nk ngapdet cam tidak bermood apatah lagi pagi2 sudah dicemari dgn drama airmata tgk video pasal MJ tu.Paling tragis saat si Paris bg ucapan dgn teresak2 menangis.

ok dia anak MJ tp pejadah aku ikot mengesak sekali?
selalu over menghayati watak aku nih.

sape yg missed malam td,leh la tgk video tu kat yahoo takpon kat youtube dan sila lap ingus kat lengan baju sendiri bkn baju kawan sebelah ko ok.

ekceli nk ngapdet takdak bahan..nk snap sana sini adalah malas skang.padahal mlm td sakan je lepak Qaseh,bole je jadik bahan nk citer arini kan.tp tu la..susah kalo MALAS ni,bg lempang je sesuai.

*bila takdak bahan,mula la tepek gambo2 yg takde kene mengena dgn acara mahupon topik entry ni.so pasrah jela at least ado wajahku yg anggun tak tampan nie.*




dan tahukah anda lately aku gile2 kontrol makan??ni makan malam aku kalo kat umah.persetankan kalo org mkn cereal di waktu pagi tp aku mkn di waktu malam.kenyang ye dan tidak berlemak.ada rasa slim sikit nie.
.
sblm ni aku cam x pasan berat badan aku naik mencanak2 sbb aku ni biasala suke perasan kurus.tp bila biebo dah bebel2 cakap aku gemok la..tanak layan aku la.. *kata dia tu ayat motiBASI soh aku usaha nk kurus.bole??* baru aku realized.
.
telek2 badan kat cermin sambil test2 baju..wahh,i'm getting fat!blom la tahap kronik atau melampau,tp dah bole rasa la perubahan tu.ketat sana sini.hoh.
.
disebabkan tau diri ni dah tak rajin nk bersukan bersenam bagai,elok la kontrol mkn dr skang.kalo sebelom ni besprenporeber dgn nasik,kali ni cuba2 la buat cam musuhdalamselimut plak.
.
drama selingan beberapa ari dulu.
him : kontrol la mkn.bla..bla..bla
aku : ok..ok.pasni x makan malam la..
him : nti kalo kat qaseh,nampak nk makan nasik ke apa..siap eh.
aku : yerla..yerla.. *sambil wat suara penuh simpati*
.
tp kalo kat Qaseh
him : Yang,kita mkn kuew teow goreng share nak?
aku : oit..org x makan malam la..
him : ala..share je.sikit eh?
aku : tanak.berminyak ok.
pastu paksa2 aku makan sekali. apakah??
.
semalam di Qaseh
him : <-- mkn nasik lemak dgn berselera sambil ajak2 aku mkn.
aku : tanak mkn nasik laaaaaa..ishk.
him : arini satu ari awk x mkn nasik.kang sakit kang..
aku : biorkan sakit.. <--drama kene lebeyyy.
.
itulah kejadian yg menimpa sejak akhir2 nie dan aku usaha gigih menuju kejayaan menjadik slimshady..
.
tp cuba citer sikit camne aku nk kawal makan ari sabtu ni kalo ada spageti,lontong,kek cekelat,jajan..ohhhh~!!!!