Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 30, 2009

maRi jaWaB taG bYk SokLaN

Hi..sblm teruskan cite pasal PD..ayuh layan tag sebentar.
Telah di tag oleh Airin.

1.Bekas kekasih saya – cam takde ex boipren jek!i tak laku ler.

2. Saya sedang mendengar – bunyi opismate bercakap2 diiringi bunyi aku tekan2 keyboard dgn pantas nie.

3. Mungkin saya patut – balik tido.bole bos?

4. Saya suka – melaksanakan hobi2 saya..

5. Sahabat-sahabat saya – yg sentiasa di sisi time susah dan senang

6. Saya tak faham – kenapa fixed assets aku tak tally2.budus.

7. Saya kehilangan – duit sbb kuat belanja di kedai.

8. Ramai yang berkata – pasal MJ..so sad kan.

9. Cinta itu adalah – i lap u,u lap me.bole jawapan camni?

10. Di suatu tempat, seseorang sedang –buat keje dgn tekun sempena closing.

11. Saya akan cuba – utk jadik lebih baik dalam kerjaya.cewah.berwawasan x?

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud –hmm..x paham soklan.

13. Telefon bimbit saya – dah bengong dan asik 'hang' di saat2 nk capture benda2 menarik yg melintas.kot tak,dah lama ko nmpk gambo antu aku tepek sini.

14. Bila saya terjaga – bingkas bgn g toilet laju2 sbb sedar diri dah terlambat nk g keje.

15. Saya paling meluat – anda pon tau apa..ngeh3

16. Pesta/parti adalah – ada byk makanan.nyum3

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui – nemo dalam citer Finding Nemo

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah –masa kecik sbb main,mkn dan tido saje.takyah penin pikir pasal account dan kehidupan yg mencabar nie.

19. the best! - cite transformers.haha.ada kaitan x?

20. Hari ini – sangat bizi!

21. Malam ini saya akan – layan Ugly Betty dan Desp Housewives.yeahoo!

22. Esok pula saya akan – bgn lambat lagi skali.

23. Saya betul-betul inginkan –kehidupan yg kekal stabil dan bahagia.

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini –mata bengkak sbb bgn tido.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan – arked permainan yg ada roller coster lipat2.i like!

26. Makanan Barat atau Jepun? – barat.jepun uwekkkk!

27. Bilik yang terang atau gelap? –tido mesti gelap.

28. Makanan segera adalah –pizza,mcdot,kepsi

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang - "kuat x acik pasang lagu ni kak?"

30. Lepas ini saya akan – buat keje sampai lebam!haihhh... :'(