Monday, June 15, 2009

MaRi NyaNyI naSyiD TajUK SaBaR SePaRuh Dr ImaN

hai semua!!! <--nada rancangan kanak2 kat TV2

oh lamanya x ngapdet sehingga sudah terlupa di mana susunan abjad di keyboard ini.jenuh ok aku kena taip sambil melilau carik huruf2 neh.cam bangang alasan.dah malas,cakap saje malas yer tak. *sambil menjolok penyapu sawang di setiap penjuru blog ini*

sebenarnya,tetiba cam dah malas nk ngapdet weekend.
almaklumla,ektibiti sentiasa padat kan..ada masa kah nk usung lappy?tiada.malahan lappy sudah terperuk kat rumah dan tak dibawa bersiar2 ke shah alam sekali.padan muke si lappy.

malam jumaat tu dari opis aku terus speed ke shah alam.
waklu la speed kan..sbb trafik sesak mengalahkan mucheglasias stupido me amor leste <-- memaki carut dalam bahasa sepanyol.

serius.kesesakannya sangat menyentuh hati sampai rasa nk keluar kete dan berlari anak ke shah alam kerana pasti ianya lebih pantas. T_T



start dr Tol Pantai dah sesak.aku terpaksa bukak tingkap luas2 dgn tujuan nk tayang muke seposen bg memudahkan cilok ke lane org lain.takde la bodo sgt nk buat camtu kan.plus muke aku muke jelita..bukan muke kesian.pui.pui.pui.
.
kalo bukak tingkap,senang la nk angkat2 tangan mtk izin nk cilok depan dia..kira berhemah la,takde la sodok2 cam 'H1N1 Hutan' kan.tp ada gak la manusia bangang yg tak kasik aku cilok walopon aku dah angkat2 tgn,lagi dia cucuk2 tepi aku ado.
.
tp aku penyabor walopon masa dia tgk daring kat aku,aku tgh gerakkan mulut dgn jelas perkataan 'babik' dan 'cilakak'.opps!!



jammed semata2 susur nk ke KL.aku nk ke shah alam okkk!pesal kena terlibat sekali dalam kejadian tak indah langsung nie???


see..jalan ke shah alam sgt clear.ko nk buat drift berputar 360darjah pon takde masalah.



lepak Qaseh bertemu si anak teruna sape la ni yg muncungnya panjang ngalahkan muncung perahu.haha.ampun si tuan punye anak...!
.
ok sekian.motip entry tak dapat dikenalpasti.