Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 11, 2009

DiRiNya beGitU BerHaRga waLopOn taK GuNa LoReaL

Ari Isnin.
aku amik cuti sbb nk rest..sakit2 badan dow.
makanya temankan biebo anta kete dia.
ekceli kete dia dah amik ari sabtu..
tp byk benda nk kena touch up balik.so kena la dtg sini lagi.

biebo anta pagi2..so aku dtg pickup dia kat sini tenaghari.
kitorg gi jejalan..pastu gi amik adik dia kat damansara.
then ptg tu,reramai patah balik ke bengkel nie.

takdela ramai,tambah pizi je sorg lagi.
suke tau nk buat citer tipu.chit.


pandangan belakang bengkel.giler scary kete yg tersadai di situ.tu tersadai sbb eksiden ke,sbb si samdol buat tukun??haha.nk jgk selit kutukan membina tu.
.
.
ketenya masih tak siap lagi..perot dah mencakar kelaparan.
kitorg gi tapau mekdi..patah balik bengkel,makan2..
still tak siap jugak lagik.adoyai..ari sudah gelap.lembab oh.
.
pastu bosan,aku ajak diorg gi petshop dekat2 situ.
nk carik kolar utk Nina dan Yuyu..
dan juga nk carik pasir utk diorg o'ok nanti.



kolar for Nina dan Yuyu..Nina kaler pink,Yuyu kaler merah..ni rega dia 8hengget setiap satu.


ternampak plak kucing kat sini pakai skirt.terus pengsan ramai2 sbb terlalu teruja dgn kecomelannya.nanti Nina gan yuyu dah besar,aku nk beli sorg satu..kiut giler weh kalo buat baju raya.
.
tgh syok2 tgk barang,ada la sekor anjing bapak besor diorg kuarkan dr bilik tu.sbb sini ada hotel utk pets.maknanya kalo ko nk travel,leh la anta diorg jaga.
.
tp yg buat kitorg menggelabah tu,anjing tu siap nk terkam2 okkk..damn u!anjing punye anjing!!mamat yg pegang tali dia pon cam panik2 dah.sbb anjing tu besar giler.


muka2 panik takleh blah..haha.terperosok adik di celah itu.ko bajet anjing takleh kesan ko??biebo tak terlibat dalam drama cemas ni sbb beliau duk luar.tak tahan bau macam2 kat dalam nie.



then patah balik ke bengkel sbb kete dah siap.finally!!
pastu gi lepak Qaseh seketika.



ondeway anta Nina&Yuyu ke umah biebo..biebo letak diorg kat dashboard aku.behave je tau..tp muke cam sedih2 nk pisah gan aku..umpama mak pak bercerai dan hak penjagaan dibagi kat bapaknya.ohhh.. T_T


Yuyu plak terus hiba sampai tertido.giler takde perasaan ko nie!
.
.
dan skang mereka berbahagia tinggal dengan bapaknya.
weekend je aku amik jaga..
.
skang cam best je..asal call biebo mesti tanya
"Nina gan yuyu buat apa??"
pastu asik la citer pasal gelagat diorg..hepi2 je aku dgr
.
tp paling kelakar part nie la.masa 1st day Nina di umah biebo.
him : nak tau x,Nina tanak berak dalam pasir.dia berak kat simen. *FYI,bekas pasir tu diletak dalam toilet dia*
aku : Loh dah tu camne??
him : bo amik pasir,timbus la dulu.kasik dia jadik gumpal2..
aku : oh..pastu?
.
him : pastu bo kaut pakai tgn awk tau...
aku : hah??serius???
him : yerla..tak penah2 bo buat camtu.tp tak rasa geli la plak.
aku : *gelok2 cam syaiton dulu* dasat la..mmg la tak rasa geli,sbb awk sayang dia.
him : tu la pasal..x penah2 camtu.
.
haha.lawak2 je..dah sayang kan.najisss pon ko rasa comel.
.
tp biebo cam kelam kibut jugak la..sbb kalo dia kuar,
mcm2 pesanan penaja aku kasik.
aku : jgn kuar lama2..sian Nina gan Yuyu
him : takpe..anak2 dah tido la...hehe
.
selang sejam aku call.. "balik cepat...balik la cepat".
haha.trauma la mamat tu gamaknya..
tapi aku adalah dengki bila dengar dialog dia..
"Yuyu tido kat lengan bo smlm..bla bla bla..Nina kejar2 bo kat pintu masa bo balik tadi..bla bla bla."
.
huarghh!!dengki okkk!