Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 25, 2009

ciTeR BOLiNG yG MaLaS nK CiteR :)

Macam bengang tak,ke macam bangang kalo ko dah upload gambo banyak2 pastu tetiba ko terpandang mcm “besar la plak gambo ni.aku upload Large ke tadi?” pastu ada habit pemalas nk check,terus ko delete sume gambo dgn harapan nk upload semula dalam Medium size.

Tetiba bila ko nk upload baru,ko tgk mmg dah setting Medium size.so pejadah ko delete tadi??bengang tak?bengang tak?BANGANG okk!haha.aku adalah mereng sbb sakit ati tgk si tua tu duk marah2 staf baru kat sini.

Tu lagi sorg bengong.Org baru mmg la tak tau so byk tanya.tu pon nak marah.sepak tulang belakang ko kang,terus kojol.huh.
Ok takyah la emo melebih,bkn berdaya pon nk sepak kan.

Ni cite pasal boling yg dah pending dkt seminggu.i busy yer skang.
Skang kan musim closing,so byk benda aku nk tutup2..

Mari mulakan citer yg memualkan dgn ayat2 yg nk tak nak je ditaipkan.

Majlis main boling aritu diadakan di Alam Sentral ari Ahad.
Yg join Cuma kak pida with family dan Abg rozi with family jgk.
Acik with future-hubby-to-be.wah verangan verangan.



Cuaca cam biasa panas melampau.jgn silap pandangan ye,aku bukan la putih gebu mcm dlm gambo ni.ni teknik pencahayaan over benderang yg menampakkan cam putih2 gitu,the fact kulit cam BEYONCE je..puii~!



Dalam lift menuju ke boling.snap2 gambo muke teruja nk membaling..this is Biebo the good-father-to-be. good father ye,bkn GODFATHER.


KRZ si pembaling bola putar yg bergerak senget tp boleh strike jugak.tp bila aku baling senget masok longkang.gile tak puas ati!cheh.



Kak pida mommie meletup kesayangan hamba yg membaling sambil tgn kiri straight ke kiri mcm nk menari zapin.eh-eh.mtk ampun dan selamat ari raya jugak kak.. ^_^




Cik patin kesayangan daku selamanya asik berkepit je gan aku..meh jadik anak angkat acik mau?ok silap cam tak sesuai jadik anak angkat..AKAK ANGKAT boleh?



Lane penuh plak masa tu jadi kena la lepak di Bowler Café dgn menatap wajah mamat sombong yg nk amik order cam nk mtk gadoh tu.berkilatnya dahi aku,kulit licin sangat kot.MUNTAH!!!



Time ni kak pida tgh suap KRZ nasik goreng sambal sedap,tp bila aku capture jadik camni plak.pantas sangat gerakan beliau.rosak gamba.



Gumbira gumbira dapat Lane no 26.sebelah lane ada ‘awek von hangus’.kak pida anda paham??hehe.gambo lain dah x amik sbb busy baling bola dan melayan anak2 yg sebok nk baling segala benda tu.tp sungguh hepi2 walopon aku kalah.
.
Saje je buat2 kalah kasik korg smangat nk repeat balik next time.
oh,more pitchas di blog kak pida.yay!