Tuesday, June 2, 2009

PeRsaTuaN iBu-IbU SeNgaL

Ber YM bersama para dan separa ibu..
logikkah anak2 jika ibu kamu berborak pasal ini?

alieza_amir: ko akan lalui mende yg same dgn org kwen yg lain
alieza_amir: yg penting kerjasame
alieza_amir: yg penting kerjasame

aciklana: wonderpets!!
Noraini Othman: apa yg penting kerjasama
Noraini Othman: ehehe


alieza_amir: wonderpet..wonderpet kami dtg
aciklana: mwahahahaha..sengal jek
alieza_amir: hehhehhe
Noraini Othman: ehehehe
alieza_amir: tetibe aku ingat alya nyanyi lgu wonderpet
Noraini Othman: ramai yg suke cita tu ek

Noraini Othman: anak sepupu aku pun
alieza_amir: aku yg geli ati
Noraini Othman: kikiki
Noraini Othman: kelakar
Noraini Othman: ko minggu ni alik kg ek


aciklana: aku siap tgk abis aritu
aciklana: pastu hentak2 kepala kat lantai
aciklana: takleh blah citer tu
Noraini Othman: ahahahah
aciklana: padahal sng2 je nk selamatkan anak itik tu..punyerla susah jalan dia amik

alieza_amir: tetibe ade hentak kepale
Noraini Othman: eheheheh
Noraini Othman: ko pun nengok ek

aciklana: pastu..nk nyanyi2 dlu..sempat mati menatang tuh kot
aciklana: hahaha

alieza_amir: tkejut aku yah ni

aciklana: iyer..masa aku cuti chickpenpox tu..ari2 tgk..hahaha
alieza_amir: aku jd suke tgk cite wonderpet sbb anis pun suke tgk
Noraini Othman: aku suke
Noraini Othman: sponge box
Noraini Othman: n shin chan

aciklana: hehehe..tu la...
aciklana: sama nik!!


aciklana: lagi suke Atasinchi
Noraini Othman: ahahahha
alieza_amir: mama ni
Noraini Othman: aku pun
Noraini Othman: mak dia cam bengong2 jer kan


alieza_amir: bru2 ni aku tgk cite dia
Noraini Othman: anis pun dah pandai nengok ek
alieza_amir: mak dia suke bogel dpn ank2
Noraini Othman: haaa


bukan patutnya kene citer pasal resepi ker??
ataupon jenama pampers??hahahah.
entry tak bermotip.love u guys! <--sila banje aku makan.haha