Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 23, 2009

PanDanGan x JeLas,CamNe Nak PuJi aKu CanTek?

Malam lepas makan burger sedap melampau,
kitorg gerak ke Qaseh sbb ada meeting dgn Keicar Team.
Janji pukul 9.30pm..tp kol 9.15 kitorg kat Tesco lagi.

alaa..bukan jauh pon.Qaseh blkg Tesco jek.
agak2 dah terlambat,loncat je pagar belakang dah sampai Qaseh.Penipuan.


ke kedai Optik ke Optikal ntah, nk carik contact lense si biebo.dia ni melampau pemakaian contact lense sampai melebihi had masa plus tak bukak time tido.bg pelempang maut kang baru tau.degil.




saje nk tayang muke dan rambut panjang mengurai cam cik ponti.nampak je panjang dan menawan padahal ujung dah bercabang cam pencakar rumput. T_T tsk



check mata kot2 power increase bersama si akak promoter yg friendly.siap aku ngadu2 gan akak nie.aku kan si pengadu terbaikkk.
.
.
A.P : dik,kamu beli yg ni..tahan lama dan kualiti baik.
Him : Ooo..yeke.bape harga?
A.P : RM <--dah lupe.tp mahal skit dr Acuvue
.
Aku : tp mahal camne pon, nk tido kena bukak kan kak? *perli terbaikk*
A.P : Hish!mesti kena bukak sbb mata kena rest dan perlu oksigen.paling lama leh pakai 8 jam.
Aku: Haa..dia ni degil kak.mana ada dia nk bukak time tido.
.
Him : <--terkulat2 sengih
A.P : Eee..kena bukak tau.nanti dapat penyakit bla.bla.bla
Him : Saya tak rajin la kak..hehe
A.P : eh,mana bole camtu.. <--bebel.bebel.dan bebel
.
Aku : Marah dia kak..marah.degil budak nie.
*giler berjaya menjadik batu api kelas A aku nie.*


test power kat dalam bilik golap plak.



dah beli terus pakai hokeyy.yerla,aritu mata dia sampai takleh bukak sbb pedih2 cam berpasir gitu.tu lah kesannya ye kawan2 kalo contact lense cuba dilakonkan menjadik mata original.apa aku merepek ni setan.




beli semuaaaaa ni dan 3 pairs contact lense,total semua RM165.dah penat membatu api,aku menjadik suam2 kuku dgn mengepow beliau satu botol besar solution itu.yerla,ko nk byk2 pon buat apa.bukan rajin cuci pon,bukak pon tidak.




bayar dgn gigil di lutut.haha.
.
eh,aku penah tunjuk kan gambo dia pakai spek dan kelihatan spt budak skema tingkatan 5 tu?takpe,dalam entry lama2 ada kot..korek kalo rajin.tp takyah susah2 la..aku tepek satu sini dgn murah hati.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
sape budak skema ini?sms jawapan anda ke no tepon sendiri.
okie dokie..tata.