Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 25, 2009

Edited : KaSiK aKu BanGGa Diri KeJaP-KeMBanG2 iDonG

Edited : Komen Biebo pasal citer nie.

Aku : bla..bla..bla.. <--smangat citer org puji aku.gile jakun nampak sgt tak pnh org puji selama ni ek T_T
Him : Huh?org mana bodo sangat kata awak cantik tu..hehe

Keji tak keji???keji okk.i hate uuuu!

Aku : Kuang asam budak ni..yang x cantik eh??
Him : Hehe.cantik je.tp kuruskan sikit!

sempatttt okk.chist!

***************************************
ok mari lompat citer..
padahal dah draft pasal boling kat alam sentral..
tp tak teruja nk meneruskan penaipan.

tp entry ni saya adalah teruja sbb bangga okies.
kejadian di lift pagi td masa aku baru sampai opis.
rasa terawang2 ke awan dan jatuh tersembam padan muke.

seorg pompuan cina yg keje satu tempat dgn aku sgt cantik dan tinggi masok ke dalam lift di mana aku dah ada kt dalam tu.
jarang la aku borak2 dgn dia sbb dia ni 'somebody' gak ler.segan.
sedangkan aku nobody tp ada BODY okk.ok apa merepek ni.

mari hayati drama pagi ini.

She : Monink acik..
Aku : monink.. (Wah,aku pemes ok!)
She : Acik, are u married?
Aku : Nope..still single n available.hehe. <--PANG!

She : Serius available hah?
Aku : Hehe.no la..single but taken oredi.
She : Oh..u're very pretty n tall..

Aku <-- pengsan dalam lift sbb pertama kali pompuan cantik dan tinggi dan memiliki kulit putih berganda2 dr aku,memuji aku cantik..eh bukan.SANGAT CANTIK ye.

sila tadah muntah anda dalam baldi.
.
.