Tuesday, June 2, 2009

bERJiMba JiMbO di UjUNG miNGGu

salam semua...cey3..baik di situ.

dek keemoan dan kebizian,terpending plak cite aku.
ni ada masa sikit, bole la aku ngapdet ye tak.
dah mood rajin nk ngapdet,baru pasan tak amik gambo byk2.
sengal kan camera aku.x reti2 nk snap sendirik.
*cobaan menyalahkan objek lain*

maka ko layan jela apa yg ada..
kalo rasa2 x puas menatap wajahku,
ko belek la entry2 lama yg melambak kutepek itu.

maklumla..x bermakna hari ko tanpa wajah menawan ni kan??
ok.sila sawan skang..giler perasan!

sbb gambo adalah 3 keping,terpaksa la aku buat summary je ek.
karang panjang2 pon bukan ko baca sgt pon..
aku tau ko trauma baca buku sejarah..x pon ekonomi asas. :P

ok.aku gerak gi shah alam malam jumaat..
dr opis terus berdesup ke sana...tido umah shidah.
tp satu mlm jela aku tido sana...pasal makcik tu nk gi kenduri kat melaka.




lepak2 di Qaseh..serius aku x pasan bila masa ayam amik gambo nie..walopon candid,tataaapp fotogenik aku kan?puii~!!!ni tgh sesi ngompat ke sesi membincangkan ekonomi negara nie?

.
.
ari sabtu plak aku gan biebo ke bukit raja..
dating2 tgk citer Terminator Salvation...
uiiii...gempak oh citer dia..beliak2 mata aku.
.
pastu terkejut2..terlompat2..sbb bunyik dia sgt mengkagumkan.
tp x soka bila terminator tu kasik jantong dia kat John Connor.
x pepasal ko matik plak kan..
.
dah la awek ko cun...tanak buat zuriat ker??
ehhhhh..ke situuuuu plak ko korner yer acik!PANG satu kali.


gi makan2 kat pizza hut..sian Tuan JDU66..nampak je badan kat sini,padahal kepala melayang kat Kota Kemuning tu ha..sabo yer bo.i lap u... *kekunun ayat jiwang ni bole tenangkan ati dia la..mcm la laku!hihi*

dah abis lepak2 kat JJ, kitorg ke Qaseh la plak..ketemu bebudak lain yg nk melepak.
.
.
ari ahad, aku dr damansara gi amik biebo kat umah dia.
then ke Kota Kemuning tgh2 ujan cam aku citer tu..
sudahnya tgk kete tersadai camtu jgk..bengang kan.
.
FYI, smlm biebo dan abg Azmi gi bengkel dia..
dia tutup lagi okkkk...keji tak keji la kan perangai.
dah la henpon tak reti2 nk on...apa ko nk takot..bkn org nk belasah ko pon! *walopon niat tu ado..*
.
pastu diorg terjah umah dia kat sec 8 plak..
mak dia kata dia ada kat umah,pastu diorg suruh la panggil.
mak dia masok dalam umah lama giler...
keluar2 cakap samdol tu demam..x larat bangun...
.
^&%&*^&%&^ <--maki.sila maki puas2..
dan skang x tau la bila siapnya kete tu..
nk bawak lari,terlompong sana sini..brg2 byk kat dia lagik.
.
sakit ati kan..!!!
.
ok.ni cam dah terpesong tajok..maka,saya nk melarikan diri sebentar.