Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 25, 2009

CeRekaRamA : MuMmY RiLi huRTs wiThoUt yoU T_T

.
.
Akuu merinduinya.sumpah rindu!!!! T_T sobs.

Dah dua minggu tak jumpe ok..asik dgr cite pasal dia dr org je.
SKRETTTTTT!! <--bunyi emergency brake kete kak pida.suke2 kaitkan org.

Ko pikir aku rindu sape?skandal ker??betol la tu…
SKRETTT!! <--Bunyi kepala sendiri kena seret kat divider oleh biebo. Kejam.tak suke kau. T_T

Ekceli aku merindui anak2 ku si Nina gan Yuyu.
sumpah rindu T_T sobs lagik.
Ok cam byk plak icon nanges2 kelihatan di sini.
so boleh bayangkan kesedihan aku x?

Ari2 asik dengar biebo citer je..
jeles tak terkata sbb rasa tak aci dia pelok2 ciom Nina sedangkan aku pelok POOH busuk je.
.
pastu asik citer bagaimana gembiranya Nina tiap kali dia balik umah sampaikan bukak je pintu,Nina gan Yuyu lari2 kejar kat kaki.sedangkan aku?balik umah lipas je kejar kaki pastu maut dek libasan selipar jepon aku.tak agak2 ko nk bermanja encik lipas, u know I hate u so back off!




Nina masa kecik dan masih belom kenal sape bapaknya..but how come skang ko sayang bapak ko lebih?tak aci..dunia mmg tidak adil.






yuyu masa kecik.kata biebo,Yuyu skang dah nakal dan lasak tak behave cam dulu2.bila org gosok suruh manja2,dia pegi gigit plak tangan penggosok sambil tunjal2 dgn kaki.iri hati di situ,takde sape nk tunjal2 dgn kaki dia pada aku.ah ye,aku sepak sape berniat nk kakikan aku.
.
.
Semalam sangat kelakar biebo citer sampai rasa nk lempang dia.
*eh,kelakar pon sampai nk memudaratkan org?gilo apo ko ni.*
.
Him : ayah kata bole je nk bela diorg tu.. <--sbb awal2 parents dia cam tanak terima cucu dia ni sbb takot sepah2 umah.kecik ati menantu ok. T_T
Aku : Oh yeke..bagos.bagos.
Him : Tp ayah kata nanti kena POTONG P****T dia dulu..jgn kasik beranak.
Aku : Apa???POTONG P****T???wahahahahaha.<--gelok cam giler.hell punny ok.
.
Konpius sbb tak penah dengat perkataan POTONG Pwhatever tu dalam kehidupan aku.mmg lawak giler ok.kalo bole guling kat lantai Qaseh tu,dah lama aku guling2 sampai sawan situ.
.
Tp mcm kesian kalo mereka dipotong TEEEEET tersebut..Sedangkan manusia ada ‘keinginan’, inikan pula kucing ye tuan2..
Baiklah..bab2 ni cannot elaborate more, sila tanya Doktor Thamby apa tah namanya tu utk keterangan lanjut.
.
Motip entry tak dikenalpasti sbb yg aku pasti aku sgt2 mish my babies…huwaaaaaaaa~!!!
.
*tp biebo kata kalo takde sape jaga diorg kat umah,kitorg akan bawak g PD!yeahOO!awas emy..mungkin katil kita akan dipenuhi dgn bulu kucing :P *