Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 29, 2009

TRiP ke P.D Part 1 : LoMpatAn KiJanG

hi all...sori tiada pengapdetan berlaku arini.
sbb aku kepenatan yg melampau even tido mcm melebih sudah sampai kepala jadik pening.plus aku halfday keje td sbb pegi setelkan insurans kete bagai.

dah x kaya. sape mau belanja Transformers?

oh, kejadian di PD nanti aku ngapdet dgn rajinnya.
kene seru mood dgn pulut kuning dulu.
anyway sedikit sedutan gambar bg ko teruja lebih *padahal diri sendiri yg suke teruja tak tentu pasal*

kalo rajin satgi aku ngapdet laju2 yer..since petang td balik keje aku asik melepek atas sofa layan senggugut.adoi..doi..



asal gi trip memana,wajib amik gambo secara melompat bg membuktikan kami tidak berbadan berat spt disangka.ewahh.gambo kecik ayuh zoom!



Abg Rozi & Kak wida : Teknik Lompatan Tak Terangkat


Aku : Teknik Lompatan Yeahoo Aku Dipinang.



Kak Pida : Teknik Lompatan Ujung Kaki
Emy : Teknik Lompatan Berkepak Ayam.Haha



Fiza : Teknik Apungan Gaya Matrix.Sumpah kagum.




Abg Lan,Kucai & Biebo : Teknik Lompatan Lihat Perutku Buncit Kannn.
.
.
even takde ektibiti tetap selain makan,makan,makan pastu sakit ati sbb harga mahal,kami terasa gembira di hujungnya.next time kena buat proper plan kan..AJK sila amik perhatian.wahhh.gitu ayat aku bg.ok update later sbb aku nk mandi kerana sedar badan dah bau 'kambin'..