Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 16, 2009

laWaTaN aMaL ke UmaH aYiE

TETTTT!!!

kenapakah arini berasa malas?
malas nk ngapdet..malas nk buat keje <--PANG dr bos tua.

malas nk makan..ni mcm tipu.
malas nk berjalan mencuci2 minda..
malas...dan malas...ada ciri2 kurang tido nie.

maunya tak,pagi td pukul 6.30 aku dh kuar g opis.
6.30 okeyy..diulangi 6.30pagi!
wahh..hebat.

ni gara2 aku tido umah shidah la nie..ceyy..cubaan menyalahkan org lain plak.

malam semalam,aku dan rakan sepengumpatan gi umah ayie sbb nk makan free.ok takde.pegi sana sbb nk melawat anaknya yg kena food poisoning.

aku gerak dari damansara,
shidah dari shah alam,
datin sri anik dr Kelana Jaya.

pusat perkumpulan adalah di umah ayie di sunway.
maka zaassssss laju2 ke sana apabila mengetahui sup ayam dah siap di masak.



shidah peserta pertama sampai.aku jatuh nombor dua.chist!ni gara2 abang guard yg sebok2 berlakon jadik penguatkuasa JPJ buat roadblock.siap mtk lesen bagai.



dan si aliya yg dikatakan sakit.time aku sampai sana,nampak aliya berlari2 kat luar umah dgn riangnya..i was like.... "aku kena aprill foolkah??" tp mustahil sbb skarang bulan june.


juadah percuma pada malam itu.aku dan shidah bawak roti canai hasil tebaran mamak Darul Ehsan Sec 9.nak tebar sendirik,sudah terbayang doh terlekat di siling umah.maka lupekan hajat.


ayie sebok di dapo melayan tetamu2 kuat makan free.eh,anik mana anik??beliau paling dekat umahnya,tp kenapa paling lambat sampainya pulak?



abang amir dan baby anis yg super cumel.slurppp~!


adik abang amir pon ado malam semalam.maka umah adalah riuh rendah dgn suara kanak2 riang.



tak paham kenapa nk jadik spastik bile makan sup ayam ayie.adakah terlalu sedap??




budak comel gigil2 geram.
.
.
.
anik sampai dalam kol 10.30 gitu kot..
ujung2 aku dah nak balik pon..x dpt la melepaskan rindu sgt. :P
.
lepas balik dr umah ayie,aku dating gan biebo kat tepi highway.
pejadahnya???sbb biebo baru balik mancing kat sukida.
dia ada tapaukan burger sedap kat Restoran belanga tu utk aku
.
see..sangat penyayang awek kan?

burger sedappppppppppppppp.
.
ok.dah malas taip. ^_-