Tuesday, June 2, 2009

oRg Tua BeRGoLek,Ko RaSa COmeL x?

sape tgk citer MATAHARI???angkat kaki!!!
*sambil susah payah angkat kaki sendiri..opss.nasib baik pakai seluar.*

ala..citer yg kol 6.30 kat tv3 tu..
tah kenapa rajin plak aku tgk citer ni..
sbb kan skang aku cam dah pemalas2 nk balik lambat.
5.30 dah cabut balik umah..so sempat la tgk citer ni.

takdela aku minat sgt pon..
sbb citer ni cam meleret2 plak dah..
pastu bape byk lelaki tah si Arianna ni nk kawen.
so far dah 4 org lelaki penah jd suami dia...nyam3..

eh nyam3 plak..dah kenapa jadik miang nih acik!!!
ok.takyah drama lebih.

apa yg aku nk citer ni bukan la nk ngata ke apa kan..
tp seriously smlm, kombang2 tokak den nie haa...
takleh terima anak tekak aku tgk aksi2 camtu...

ko rasa aksi apa??

ok.aku kasik la hint skit kan..
kot2 la ko ni x penah tgk cite nie..
so kalo aku citer,mmg ilang ujung pangkal la kan...

yg episod terlatest skang,si Ariana(Lisdawati)
dah kawen dgn datuk apaketahnamadia (jalaludin hassan)
kira laki kaya la nie..tp tua kerepot..uhuk3.
mak x selera noks..... :P

pastu masa baru2 kawen,asik la nk bermesra2 atas katil.
ok.ni mmg normal la kan..tp takyah la over.berlakon je kottt..
apala perasaan anak2 pakcik jalal ni tgk dia berlakon camni kan..


auww..mesranya pakcik dan anak eh bukan pakcik dan isteri muda pakcik di atas katil..aku yg tgk siap guling2 geli atas sofa..siap tutup muke gan kusyen..sesungguhnya saya maluuuu pakcik oii..



romantik la tu gamaknya laga2 kepala,cium2 tgn....ukhh!!!! *aku masih berguling2 sambil gelok cam syaiton bg mengkaber rasa berbulu nengok aksi ini..*
.
.
mungkin aku jela rasa geli geleman..
org lain tgk ok je kot..huhuhu.
citer melayu skang makin panassss ek...
adegan2 atas katil dah selamba2 je tunjuk..dasat.dasat.
.
malas nk komen,sbb blog saya bukan blog hiburan cam blog diva tergebusss si azwan ali itu..!kan mak hayam kan??ceywah..tetiba berjangkit!