Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 3, 2009

aTi AdA BunGa-BuNga

huargh.kepala pening.kepala peninggg..
ni baru lepas telan Ponstan sebijik..
pehal tah nk pening2 time nie..byk masalah ke?
ceyy.gitu pertanyaan kepada diri sendiri.

arini aku dapat sesuatu yg menggembirakan ati..
dapat dr sorg jejaka yg dok sama tempat gan aku kat sini.

mari main teka2 soklan bodo sambil jwb sdiri.
dia bagi saya bunga ker? - NO!
dia bagi vitamin sbb slalu tgk saya x bermaya? - NO!
dia bagi duit 6 juta? - NO!

ok cukop.
sebenarnya dia bagi aku ni.....


kad parking buruk yg bertagline "Better and Easier Parking" walopon hakikatnya "Cekik Darah and Kopakmu Parking".
.
sbb monthly ko kena bayar RM275 kat Asia Park ni.
bapak mahaiiii wehhh...
.
dia kasi aku guna kad dia sbb dia x bawak kete..
dan dia cuma mtk aku bayar dia RM130/month sajork.
wahhh..suke!suke!
.
sbb kalo aku parking kt building sebelah,
dkt 300 sbulan okk.ni kira berbaloi la kan..
dah la parking dekat,kira trn lif trs sampai kete.
cam tipu la plak..kuar lift,kena turun tangga sikit la baru sampai kete.
.
makanya saya gumbira dalam kepeningan.. ^_^