Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 19, 2009

FroM baTu CavES wiTh LOve..

hai...sori arini damnly busy.. T_T
meronta2 jiwa nk ngapdet,tp apakan daya..
*ni ayat saje je sedapkan ati..padahal pemalasssss*

oh,semalam aku balik damansara.sebab malam tu nk ikot biebo dan Adik pegi tgk kete.org nk beli kete baru yg 2nd hand uuuu..nk berturbo ching2 katanya.

kol 8 aku call biebo,katanya dah nk gerak..dkt pukol 9 aku call balik
aku : mana? <--aku dah bersiap dan berposing cantik tunggu pakwe.
him : kat umah lagik.
aku : Loh..td kata dah nk gerak.

him : Adik sangkut kat atas.kena ceramah gan mama.
aku : eh,kata mama dah green light nk beli kete tu.
him : alaa..biasala bla.bla.bla <--cite sebenar takleh bgtau ye.rahsia keluarga. ^_-




sudahnya terpaksa berposing cantik tgk tv layan 999.tetiba rasa nk jadik polis wanita yg cantik dan terer menembak lutut penjenayah sampai mati.mana muke aku??gambo kaki cukop.terlepas gak rindu ko kan.


tempat pertemuan dgn tuan punye keta yg bakal dibeli adalah Gerai Nasik Lemak sedap dkt Batu Caves yg seberang jalannya ada patung emas besar tegak berdiri.kalo kikis emas tu leh jual x??dr dulu aku teringin nk kikis dow.
.
tahukah anda dulu aku tinggal di area batu caves?
dan setiap kali thaipussam rasa nk pengsan tgk org jalan ramai2 depan apartment aku tgh panas dgn berkaki ayam,siap heret lembu dan kambing bagai.ishk3



adik dan Biebo selaku penasihat dan penjeles sbb tgk aksesori kete berkenaan sgt gempak kalahkan JDU 66.ngeeee. :D




Ayam selaku org tgh dan kadangkala menjadik batu api dan kadangkala bertukor menjadik sewel sebagaimana gambar di atas.



belah kiri tu adalah owner kete cantik itu dan disebelahnya adalah kawan beliau yg kecik2 comel tapi tak rasa nk ngorat pon.




nilah kete yg mungkin Adik dapat..dan mungkin jugak tidak.byk sangat benda nk kena uruskan..kalo ada rezeki ada la kan.
.
.
sbb dah lewat,tidaklah berdaya nk balik umah shidah.tido la aku di katil empuk dan memeluk POOH busuk pemberian exboipren pertama yg dah kelihatan leper dan busuk.sori eh.tak terkenang langsung kenangan lama.
.
biebo,sila simpan semula pelempang anda.