Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 18, 2009

penYesALaN taK JaDik DOkteR

semalam adalah ari yg panik kerana jiwa kacau pikirkan anak sedang sakit.cakap 'anak' mungkin boleh jatuhkan saham, anak kucing yg sebenarnya sakit.ok.saham dah mencanak balik.

dari opis aku balik damansara dulu sbb stok baju dah abis.
dan byk stok baju dah menimbun dalam bakul tunggu dibasuh wangi.mungkin umah damansara skang dah ada 'penunggu' sbb aku selalu sangat lupekan dia.
kak pida,tolong tgk2 kan umah i.ceh ceh ceh.

dah basuh2 baju dgn wangi sampai satu blok berbau,
aku pon siap2 pack baju utk the next2 day di umah shidah.
then singgah farmasi beli ubat cacing utk anak kesayangan.

sbb aku call neneknya (mak aku) katanya mungkin kecacingan.
sbb tu dia muntah2.damn u cacing!

sampai shah alam,terus berdesup ke umah biebo jmpe anak kesayangan.dah jarang nk sebut berdesup jumpe pakwe kesayangan tp tak bermaksud tak sayang ok.jgn sentap.

biebo bawak nina keluar jumpe aku.berlaku adegan pelok2 ciom seketika sambil menjadik dokter sambilan mengecheck sana sini.padahal satu apa pon tak reti ilmu kedoktoran.belajar biologi di tingkatan 4 dan 5 sajork.tu pon tak dapat A1..A2 pon tak.

Nina nampak lemah2 gitu..pegang pon cam lembik2 je badan dia.sangat sedih atiku. T_T




Nina Karina yg sakit tapi maintain comel dimataku.maaf,abaikan perot menggunung di tepi itu.aku baru pas makan nasik time nie. *alasan kurang terbaikk*
.
pastu bawak Nina gi umah shidah sbb nk bg mkn ubat.
ubat2 terpaksa pinjam anak shidah punyer.
dan jgk mtk tunjuk ajar si shidah camne nk kasik anak makan ubat dgn berjaya.
.
maka mood malam tu mcm suram2 jek.
biebo pon sama..monyok pikir anaknya sakit.
doa2kan Nina selamat dan sihat membesar bagai johan bak kata shidah.
.
ok lah.update later.aku nk google pasal kesihatan kucing jap.