Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 12, 2009

keHidUpaN di RumaH paDa MLm JumaAt

smlm balik keje terus singgah Jusco.
nak beli paper cup,paper plate bagai..
pasal pagi ni aku ada bekpes session anjuran bos aku.

ingat nak suruh bos aku buat party liar..
tp pikir ari jumaat,tak jadik la..

oh,finally semalam dah tamat dah citer matahari.
pheww..ending cam tah apa2 jerk..dah ujung2 cerita baru la kuar dialog Matahari Matahari Matahari.Kot tak,aku tak paham apa kaitannya tajuk citer tu dgn jalan citer.

kalo ikot jalan citer,tajuk paling sesuai adalah..
Perempuan Lalang..sbb mmg dia cam lalang pon..
kejap baik..kejap jahat.huh.



i had pasta for my dinner.makan pasta terus feeling omputih nk cakap inggeris.pejadah!
.
ni tapau kat gerai baru bukak kat opis.gerai abg ni dulu kat HP Tower belakang opis aku.dulu sanggup naik turun bukit nk gi sana.dah berpeluh tiak baru dapat makan pasta T_T. skang tidak perlu lagik.dah ada depan mata.mari melompat sambil memeluk abg peniaga itu.PANG!



pastu aku beli buah betik kat Jusco kerana aku adalah penggemar makan buah-buahan tempatan dan tak bape tempatan.


kan dah cakap penggemar buah-buahan tempatan,sebijik pon bole abis..
.
ok sekian topik pemakanan sehat kita ari ini. :P