Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 24, 2009

mEEtiNg yG BanYaK mAiN dR beRBinCaNg

hoi pompuan!!!blog ni dah boleh campak kat muzium hokeyy..!!
sunyi sepi jek.!!
aku disound oleh diriku sendiri then baru tersedar..
"ohh..aku x ngapdet lagi arini la...patut mkn nasik lemak td x abis.."

cheh.

dah kenapa angin malas melanda skang nie..
nk menaip mcm penuh penyeksaan je.
siap kena paksa2 jari sendiri tekan keyboard.agak2 dia tanak tekan,aku stapler jari sbg hukuman.ceyy..melebih lagi dramanya.

mari sambung citer malam sabtu pas beli contact lense tu.
*sila tgk calendar acik..skang dah ari rabu okkk.jauh ketinggalan ari sabtu tuh.*

Kisah Meeting Keicar Team di Qaseh

malam miting tersebut,meja dah di reserved oleh Emy dan Ayam.Tahniah,korg bab2 camni mmg sgt efficient.
.
tp papan RESERVED ni jadik jakunan bebudak,ok bkn budak.tp tahap bapak budak la..sebok dok letak atas bumbung kete org.pas kete pizi,keta biebo kena..pastu pas plak ke kete seblah sambil gelok2 syaiton.tak best langsung permainan korg nie.



MA Sopi yg mesra camera tp muke mcm ayu spt gadis kampung dok bersimpuh time org nk masok minang..di sebelahnya adalah Nazrul yg tinggi sama dgn ketinggian tiang telepon. <-- cite asal ditokok tambah.


Abg Jai sekeluarga..diorg ni jarang2 lepak gan kitorg sbb selalunya time miting je diorg dtg.bagos la..lepak ari2 kang cam bosan lak menatap wajah Ayam tu.wahhh..tetiba Ayam kena.


apakah istimewanya tiang jalan di tepi Qaseh nie?sila uji daya penglihatan dan ketajaman mata anda.nampak?nampak??apa?tak nampak??Kasim Tak Bape Selamat ke hape ko nih?



sila tgk yer..slipar aku dan slipar biebo di gantung di tiang tersebut dan Pizi selaku photographer gedik2 pegi snap.ni apa jadah aku jemur selipar mlm2 ni??bkn jemur yer..ni keje si Ayam.
.
dia ni pantang tgk org bukak selipar bawah meja,slow2 dia amik pastu gantung suke ati kat mana2 dia suke.kat cuping telinga ko tanak plak ko gantung ek!
.
takpe..pembalasan pasti akan tiba.dah lama aku tak gantung selipar ko kan..pasni aku nk parking selipar ko betol2 atas dapo tempat org grill ikan bakar tu.siap ko!