Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 29, 2009

TriP to PD-PaRt 2 : KonVoi KeReTapi

Sabtu

seawal jam 9pagi aku dah bangun.bukan sbb smangat nk pegi PD tp sbb dah terbiasa bangun pagi sampai nk malas2 atas tilam lama sikit pon tak jadik.tak suke ini sipat okk.oh sungguh tak sedar diri gayanya.

dah bangun tu,smangat2 plak masak bekpes utk shidah skali,see..rili not me kan.acik dah berubah..she changed for good.bakal mak mentua,plis take note..ngueh ngueh ngueh.padahal goreng fries dgn roti salut telur je..kecoh mcm masak lontong pepagi.

berjanjian dgn b ebudak berkumpul kat Qaseh pukul 11..kol 10 aku x mandi lagi sambil syok makan bekpes depan tv dgn shidah.skali biebo call cakap dia dah sampai Qaseh.keji ok.tak sound pon suruh bersiap ke apa.aku ingat dia tido lagik.



kete park kat umah shidah je,so dia anto aku ke Qaseh.sangat baik..nti aku belanja roti salut telur lagi yer.cuaca aritu panas membahang jadi terpaksa pakai mata lalat,tak pepasal aku gaya Victoria Beckam aritu.puii.contact lense i sensitive yer.




dalam 11.30 gerak ke PD secara konvoian dalam 4 bijik kete.Ayam lambat sikit so tunggu dia dkt R&R Seremban.bebudak lain dtg malam dan ada yg dtg Ahad maka tak la panjang mana konvoi kali ni.Jalan ok2 la..tak jammed tp byk kenderaan.


Berehat di R&R Seremban menunggu Ayam sampai sambil sejuk2kan enjin kete biebo yg kuat minom itu.



Tuan JDU 66 bersama abg Lan mengumpat2 sesama sendiri.




Ayam join konvoi then terus gerak ke PD dgn teruja sbb memasing dah terbayang2 lauttttt lauutttt..ke aku je terbayang sorg2?




dah sampai..welcome to PD...yeahOOO!
.
ok sambung next entry.hiahiahiahia