Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

sAya MenEriMa SuRat UguTaN!! T_T

aku sedang bergayut di tepon dgn emy apabila si shidah interrupt call dan suruh aku turun bawah tolong angkat barang2 dapo dia.dah la org tgh syok berebut2 makan kopok keping dgn kucing2 beliau.mengganggu sungguh.haha.

tapi aku kan teman sejati,harus la menolong.puii.
turun2 bawah,aku ternampak something dkt cermin keta aku.
ada kertas terselit di celah wiper..aku pegi la amik.

OH MY GODDD!!Surat ugutan???

tidakkkkkk!!!! <--- lari pusing2 blok sambil kibas2 kertas dan menjerit2 dan tarik2 rambut lalu terjelepuk menangis ketakutan.ok drama ni mmg lebey.



inilah rupa surat ugutan yg bertulisan merah persis along kasik warning sambil eksen2 nk potong kaki dan tangan org.
.
.
aku gan shidah dah buat mcm2 speku.dia kata berkenaan kete,berdesup aku check body kete aku.mana la tau dia tersondol ke hape kan.bila aku call nombor tu,x angkat2.cuak.cuak.
.
shidah : ke ada org nk beli kete ko nyah?
aku : gile ke wei..kete buruk camni??
shidah : x pon dia tau ni kete pompuan..so nk berkenalan?
aku : aku bkn pompuan cantik okk. <--manis ado.bluekk!
.
aku : ke dia berkenan kat spotrim aku??tp dah tak basuh camni,bkn nampak lawa pon.
shidah : hurmm..nape ek.
aku : atau dia ni org carwash..pastu nk cakap "kete cik ni buruk benor x basuh.sila ke carwash saya" kot.
.
giler mcm2 speku kitorg buat.tak tenteram jiwa aku.
dalam 15 menet pastu..ada la panggilan dr dia..
ko nk tau sbb apa???sbb nk pomot alarm kete okkk!
.
chist!!ingat kena ngorat tadi.