Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 11, 2009

SuKaN meLEmPaR BeRSaMa KeLuaRGa RiaNg

masih x abis2 lagi aku ngapdet..help!help!
aku dah jadik manusia pemalas nie...jangkit gan sape tah. :P

Ahad di Kuantan
ari ahad tu kitorg berboling di kuantan plaza..
malas nk gi Megamall sbb situ ramai sangat org..
kang ada plak yg pengsan tgk skill aku yg asik membaling senget ke longkang je.


malangnya kat sini pon ramai gak manusianya dan mungkin risiko utk dikutuk dan ditertawakan adalah besar.cheh.mcm la korg terer sangat ye tak.
.
.
kalo anda mahu tahu,masa zaman kecik2 dulu..
abah aku ada gelaran utk setiap anak2 beliau..
yerla..time tu tgh comot2 dan tak secantik skang..puii!
.
maka abah aku suke2 je cakap anak2 dia diimport..
Abg Long : From Kemboja..sesuai.sesuai.nguah3.
Arwah Angah : From India kerana muka cam mamak2 ensem gitu.
Aku : From bangladesh.shadaappp u!!abah aku rabun okk.. :P
Adik bawah aku : From Vietnam..erk??
Adik kecik aku : From Jepun sbb dia tembam melampau dulu.
.
jadik time nie,aku dengki kat semua
lalu membubuh nama skrin mereka mengikut negara kelahiran masing2..
Abg Long : KEM - stand for KEMBOJA
Aku : DESH - bangladeshi la kunun.tp nk bunyik2 glamer.
Adik Aku : VIET
Adik Kecik : JEP
Abah : ABAH -ingat nk bubuh AYAH KPD PENDATANG TANPA IZIN.pastu sila makan penyepak seorg ayah.haha.


ceh ceh ceh.kekunun abis pro la balingan kuasa kuda aku ni.padahall..tp dapat yer saya strike 2 kali.bangga sampai pengsan.
.
.
abah yg terer baling.clap clap clap.kecik2 dah biasa main rejam selipar la nie.



adik aku yg paling corot markahnya.sila tempah tiket kotobang ke vietnam selepas game ini.



abang long aku yg baling dgn konpidennya kerana terlalu trauma utk pulang ke negara bergolak kemboja itu.ok.bole tinggal sini sampai tahun depan.


lane kitorg paling kepochi jerit2..org lain main rilek je..tak jerit pon bole je strike diorg tu..biasala,mood hepi bersama keluarga.



budak nie selekeh.tak payah layan.



dah penat baling bola, mari membaling pizza plak ke dalam mulut.yg nie aku sangat terer la plak.cheh.
.
tak dapat melepak lama2 sangat pon..sbb aku nk balik KL plak.
itu kena sambung next entry..tah bila la aku dapat siap taip gamaknya. T_T