Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, June 21, 2009

LEts BeRpOya2 daN beRpoYo2 Di TePiaN paNtai!

Ini adalah sticky post.entry terbaru di bawah entry ini..diulangi.di bawah entry ini.diulangi di bawah entry ini.diulangi di..ok cukop!

Hi kawan2..
ekceli aku dan beberapa org kawan - emy,ayam dan pizi
planned nk pegi PD next week.maybe on 27th June.

makanya kpd sesape (especially budak Keicar Team)
yg ada sesat2 baca blog aku (so far sopi dan kushairi yg penah mengaku baca blog tak berpekdah nie.) please take note yer.mana la tau korang nk join kan.

kak pida dan KRZ..anda bagaimana?

mari kasik diri excited dgn menengok gambar2 yg menerujakan di sana. bayangkan laut dan pasir putih tepi pantai ombak saling berkejaran,kau lari aku mengejar.eh eh tersangkut lagu amelina plak. credit all photos to google.



wow weee..ada rasa excited?




wow weeee..sila berlakon anda excited sekali.lompat2 dan tepuk tangan plis.





dan boleh bersoka ria dgn ektibiti pantai.cuci mata skalik.takkan ko tak suke kot.
.
.
Details as below:
Date : 27th June 09 (sabtu)
Tido di : Kalo tak ramai,sewa apartment 3 bilik.kalo ramai,mungkin sewa banglo dan pada malam ari boleh main mahjong atau PS2 di ruang tamu.wahh..seronok!
.
maka sape2 rasa nk pegi,sila la kontek ayam.
takpon pizi..takpon kekasihku nama Dai tu.
rin,kalo kamu nk join,kontek i okies.lebih ramai lebih meriah.
baru la syok nak naik banana boat.
.
so far yg dah kompem :
-aku
-biebo
-ayam
-emy
-pizi
-abg rozi and family
.
yg dipaksa pegi :
-kak pida dan KRZ
-sopi auw auw
.
mari berjimba jimbo babeh!
hmm..aku akan post ektibiti plan ini di blog Keicar Team.