Monday, June 22, 2009

ciTeR mLm JumaAt-KeTemU oRg GiLaK!

jumaat pas keje dalam pukol 8 gitu,aku berdesup g shah alam.
Mcm biasa,akan menginap di umah Shidah yg heaven tuh.
Motip heaven?sbb tiada manusia2 dengki dan busuk ati dan penyorok remote astro dalam kain baju kurung.cheh.

Dah pukol 8 masih nk jammed jalanraya kat Selangor nie.
mcm menyampah dan rasanya kena keluar opis kol 12 tgh malam baru tak jammed kot.

Dah la sepanjang jalan tu perut aku dah sakit sbb kelaparan.
Mmg lapar tahap Somalia la..sedih.
rasa nk benti kete tepi jalan lalu memakan tayar kete sendirik.
eh-eh poyo je ko berlakon.



Org giler satu.mukenya sungguh menyampahkan.





Org giler satu dan dua. *speechless*
.
.
ada lagi gambo yg lebih ekstrem,tapi takleh tepek sini takot memberi efek kepada ibu2 hamil dan yg merancang kehamilan.
.
Ok abis citer.terpaksa buat summary sbb citer melampau banyaknya. *alasannnn terbaikkk.heheh*