Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, June 26, 2009

ciTeR KoMPiLasi Sbb PemALaS

huarghh..hepi friday everibodi.

sangat seronok dapat break 2 jam..kononnya smangat2 la nk ngapdet tp tak kesampaian sbb diri terlalu leka dgn game2 online kat internet.

jangan salahkan aku.salahkan internet.


salahkan ia sbb kasik main secara free takyah donlod2 bagai.abis sume game budak2 ni aku main.dr makeover sampai la cooking game.yerla,bakat memasak takde elok la praktis di sini secara perlahan-lahan.at least tau la cara2 potong bawang yg betol.



citer secara mengundur bole?pagi td aku kelambatan sbb layan mimpi burukku pasal biebo yg dah cureng dgn aku.benci.asik mimpi tak guna camtu je.apa kata skali skala kasik aku mimpi aku kawen gan Matt Ugly betty tu ke..ada gak pekdah.


masa ondeway kan..ada eksiden tp sekadar dapat snap jejaka kacak yg terlibat gan eksiden tu walopon tangan dah tala henpon kat kete.pelik.pelik.alert benar dgn jejaka kacak.PANG!




dan malam td,aku menikmati megi goreng mamak yg sedap satu masa dulu tp skang nape macam dah tak sedap sejak tukar pemasak nie?aku mkn sesudu je pastu buang.why??
.
.
masa nk beli megi goreng nie,ada kes sikit la..
aku g la kat macha yg tgh goreng megi ni(sbb dia goreng depan kedai bukan aku gi terjah dapo dia sambil tolong kupas bawang putih ok)
.
pastu masa aku cakap "ane,meggi goreng bungkus satu" sambil aku pandang muke dia yg berkopiah tu,aku ternmapk ada tahi idong kaler kelabu di pinggir cuping idong dia.
.
sumpah tak tipu. T_T
.
sape yg kenal aku mungkin tau aku terlalu troma gan taik idong.*aku cuma citer kat certain people saje sbb takot korg akan lebih giat korek idong smata2 nk kasik bijih tu kat aku.*
.
aku sampai penah nk terjatoh moto gara2 ex aku nk calit taik idong dia kat aku.menggelupor sampai nk terbalik moto tgh jalan.keji.keji.
.
biebo pon dah masak dgn ke-troma-an aku ni dan slalu berlakon korek2 idong pastu calit kat gear keta aku.pastu bila aku pegang gear dia cakap "bo buh taik idong kat situ..x nampak?" lalu menggelupor plak aku dalam kete.keji jugak.kalo mati eksiden sempat ngucap?
.
jgn tanya camne aku bersihkan lombong aku.
rahsia peribadi.harap maklum.
oh,jauh menyimpang citer padahal td kata malas nk ngapdet.
.
pastu aku cakap dalam ati "kalo aku amik megi tu,taik idong tu dah takde kat lobang dia,mmg aku x makan megi tu!"
.
masa amik megi..dup-dap-dup-dap..
sambil scan lobang idong dia...DAH ILANG OKKK!!
.
mula la kepala pikir.mana tercampak?dalam kuali megi aku ke?bangang okk.tak suke dapat pemikiran camni.cuba positip dgn bayangkan ianya sedap dan sumber vitamin asli.bluekk!
.
sudahnya takleh mkn sbb jiwa celaru dan tekak kembang.



nasib baik ada backup plan aku beli chicken wing 2 ketol.haihh..diet la sangat.



tgk america next top model sampai terpengaruh nk posing cam model walopon hasilnya lebih geli drp biasa.jadi terpaksa aku kaburkan utk menjaga tekak2 anda supaya tidak kembang.
.
.
ok.dah kol 2pm.nk sambung main game lg stgh jam!