Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

muNgKiN caLoN isTeRi MitHaLi itu adALaH Saya

entah angin lintang mana langgar aku semalam,
tetiba aku smangat2 nk masak kat umah shidah.
yerla,dia baru balik kelas..pastu nk sambung kelas lagik.
takkan nk biar dia plak susah payah nk masak.

maka aku amik peranan la jadik bibik sekejapan.
*sambil tangan mencapai apron dan mengetuk2 kuali dgn kuat supaya jiran sebelah tau ada anak dara pandai masak duduk di sini.sila buat menantu.*

menu adalah : sup ayam dan sayur campur.
ok kepochi mcm la masak nasik minyak berserta rendang tok ye tak.


masak sup ayam resepi shidah.sungguh mudah sbb sumenya ko campak sesoka ati.tapi depan mak mentua jangan main campak2 kerana khuatir ko plak tercampak keluar tingkap.



sayur campur..campur la sangat setakat kobis dgn kobis bunga je.ujung2 bila shidah tegur "pesal pucat je sayur ko", baru terperasan tak ingat masokkan carrot.nasib baik sayur tu duk atas kuali lagi,maka sempat la carrot join the club.
.
.
ok.ada nampak cam blog suejoshua tak blog aku arini?