Monday, June 15, 2009

saYa SaYanG dia DaN diA.. :)

malam jumaat tu aku amik anak2 aku...
hak jagaan aku cuma pada weekend sajork.
Papa mereka lebih tamak kasih sayang.cheh.
hate u! tak.tak.lebiu jek. <--gedikkkk!ayuh sepak bertubi2!

aku kan balik umah baru shidah..maka bole la anak2 aku berkawan gan anak2 kucing beliau walopon pd peringkat awalnya anak aku asik kena buli.mentang2 umah ko kan..ko buli anak aku! *ujarku sambil memijak2 anak shidah.haha*



aku dengki tgk gambo kat henpon biebo dimana Nina dan Yuyu tido di lengan papanya.so aku paksa diorg tido kat lengan aku plak.jgn derhaka gan mama ko bole?? <--papa??mama??pengsan!



Nina demam malam tu.no wonder dia nampak cam lembik2 jek,takmo main2 dgn yuyu.haih.ko demam sbb rindu padaku??i mish u more okeyy.. T_T. di tepi sudut kanan tu adalah lobang idongku,bukan setongkol bawang yer.harap maklum.


oh ada baby juga..kawan shidah datang bawak baby.sukerrrr! <--sambil campak nina ke dapor.haha.keji perangai.
.
,
tp malam tu aku takleh tido sbb risaukan Nina.
serius cam takot dia sakit kan..dah bg ubat pon tak ok lagi.
melepek je..pastu mata kelip2 cam susah nk tido.
mana kita nk tau,dia pening ke..sakit perot ke..pening pala ke..sian btol.
.
pukul 4 pagi aku bangun bancuh susu dia..
giler bertokoh jadik mak org dah aku nie..
tgh aku tido dlm pukol 7pagi gitu aku terkujat berok sbb si Yuyu gan Nina main kejar2 sampai terloncat atas badan aku yg tido bersepah dpn tv.amboi2..dah sehat ko pijak2 aku plak ek.
.
tp lega la..nampak dia dah sehat sikit.perghh.ni baru anak kucing.kalo anak aku btol2??skang dah paham nape org slalu risau kalo anak sakit.. :')

dan juga aku memandikan Yuyu yg berkutu dan comot.too bad la kan..bulu ko kaler putih.cpt la kotornya.dia mandi behave je..cuma aku berisiko dgn cakaran maut yg berkemungkinan aku akan bertukar menjadik catwoman yg seksi.


Nina dan-dan berlakon demam sbb tanak aku mandikan dia.takpe,aku bg pelepasan minggu ni..next week,siap ko kusental!hehe.wahhh..rindu laaaaaa! T_T
.
.
masa nina sakit kan..giler kental nk kasik ubat.
sbb ubatnya tablet..camne nk sumbat tu??
nasib baik si shidah yg dah berpengalaman jadik dokter haiwan tak rasmi ni byk membantu.
.
tp pastu Nina cam tak suke aku pegang2 dia..sbb trauma ingat aku nk paksa dia makan ubat lagik.sedih ohh..bila citer kat biebo pasal tu,sedap2 je dia cakap...
"sbb tu bo tanak kasik ubat,takot dia tak sayang bo dah..."
.
cheh.keji.nak bolot kasih sayang sorg2 la tu.
.
.