Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 15, 2009

taKot DimaKAn BerOK,Mari MakAN aYaM

lepas insiden nyaris dibaham berukwhatsoever,
kitorg pegi menenangkan diri di tempat sejok.
nak pegi shopping mall mmg tak la kan,maka gi kepsi kat extreme park.sini sejok2 sedap namanya.sambil sejokkan badan,bole topup lemak.gitu..

tp sebelom gi sini,aku sempat tapau teh o ais kat mamak.
kerana kat sini tiada teh o ais sedangkan tekak dah menggelegak kepanasan.cuba ko simbah dgn air gas tgk..mmg menggelupor la kan.

elok2 aku bawak plastik teh o ais dlm kepsi,
KRZ dah hulur2 tgn nk pow.
fine..kasik la dia dan kak pida sedut sampai abis..
chist,org nk lagi tau..nape abiskan... T_T

dah abis sedut air aku,dok bahan2 aku plak..
katanya kat kepsi takleh bawak air bungkus.eh eh sape abiskan td?
cheh.kuat buli pompuan cantik btol diorg nie..
motip pompuan cantik???!haha.




MA sopi dan KRZ..KRZ buat aksi "teh o ais wunek!"





cik patin dan belon ajaib..




oh aku order baked potato yg lazat,berzat dan kaya dgn lemak.tahniah acik.sila jgn memekak tanya kenapa dan kenapa ko makin bulat.heaven gila benda alah nie..sila la korg pon berlemak cam aku ye.order!!


gaya pemakanan supan di meja pengantin.tak lama lagi la ni gamaknya.




tetiba MA Sopi (nama sebenar) dah tak supan lagi dgn membuat aksi separa lucah begini.sape yg otaknya baik,mungkin takkan dpt menangkap makna perbuatan ini.sape paham..maknanya ko mmg gatal!!eh.saya paham la!opps.
.
dah buh nama sebenar sopi,nape masih perlu itamkan tang matanya??bengong acik.