Thursday, June 11, 2009

sAya KiNi BeRgeLAr IBu DaN BieBO adALaH aYaH

kepulangan aku kali ni begitu mengujakan..
sbb aku nk bawak balik Nina bg jadik mangsa buli biebo.
ok.takdela buli.biebo adalah penyayang..
dan saya sayang anda juga..wahh.tetiba nk jiwang.gilo.

memula biebo mtk 2 ekor..tp aku malas la.
sbb adik badik nina yg lain tu tak berapa sihat..
kang kalo sakit camne nak jaga kan..aku risau.

ini gamba mak Nina 2 tahun lepas..namanya Baby.dulu aku jaga gilir2 dgn biebo..pastu aku amik balik anta kampung sbb aku takleh nk berjalan sana sini.asal berjalan je,ati duk risau pikir pasal dia..tekanan aku nk bersosial okk.cewah.sosial kunun.

.

dan ini Nina..watak utama dalam citer aku nie.comel kan??


ni dah siap2 masok cage sendiri..nampak sangat tak sesabar nk ikot aku balik.tak sabar nk jmpe ayah kamu yer?hehe.gedik.gedik.



dan sbb jammed terok malam aku balik KL tu,aku suruh Nina yg bijak pandai yg drive plak..oh,ekceli aku x jadik bawak Nina balik sekor2..aku bawak Yuyu skali.tu next entry aku citer yer..sbb skang aku adalah MALAS.haha.giler jujur pompuan nie.