Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, June 1, 2009

SIMS 3 -LeBiH meNGHaiRahKan.Err..GhaiRaH??

tahukah anda SIMS 3 baru je launched aritu??
aku dah survey2 kat internet.
makanya dua2 ekor dgn biebo cam lompat2 suke.
tak sesabo nk main game nie..

sbb tgk gambo dia lebih cantik..
dan byk benda ko leh customize...
rumah..lot..bandar..sume ko leh pegi suka2 ati.

kalo sims lama dulu cam byk dia blocked kan.
bukan blocked la..kira x byk ko leh explore bdr tu.

pastu ari jumaat tu biebo dah bgtau berita gembira.
dia dah dapat cd SIMS tu..pastu buat ayat2 keji.

"best giler yang...lawo..rumah bo boleh bla..bla..pastu bo keje bla bla bla "
kasik ayat buat aku terkinja2 bengang sbb x dpt main.


tp berjaya gak la aku install benda alah ni dalam lappy aku..yippie!!!tp x main dgn tekun lagi sbb busy ke sana sini kan..ni x sesaba nk balik nih!



mmg gempak weyh...nanti la kalo rajin aku ngapdet pasal nie ek..skang bijik mata berpinar tgk komputer..busy weyh!!!
.
citer lain masih pending..nanti2 la saya rajinkan diri okk. :P