Wednesday, June 3, 2009

PencuRik!PenIpU!PuLanGkan DuiT saYa!!

ceyy..gitu penuh drama tajok aku kasik.
"Pulangkan duit saya!!!"
Tak tahan..padahal bkn duit aku pong..mwahaha.

sbb ramai sgt yg begitu concerned pasal tragedi JDU66 ni,
maka aku dgn soka hati nk update kisahnya.

kalo ko nk tau, JDU66 MASIH TERSADAI okk.
diulangi..MASIH TERSADAI!! Cibai lho pomen..!
opsss..termaki over la plak..takpe la kan sbb he deserved it!

ari ni biebo gi bengkel tu..sbb dgr citer bengkel dia bukak.
sampai2 sana..DAMN U!! kete tak siap2 jgk weh.
pastu si SAMDOL BADOL tu takdak kat bengkel.

pekerja2 dia kata dia ilang entah ke mana..
call x penah dapat..call bini dia pon x angkat..pakat nampakk.
maybe sdg syok berpoya2 dgn duit dia kelepet org tu.

worst part kan..dia x bayar gaji pekerja2 dia.
padahal masyuk gak la bengkel tu dulu..melampau kan.
dah la penipu,perompak duit pekerja lak tu.
wak luuuuuuu ahhhh!!busok punye kaki!

dan kes biebo ni,sharepartner samdol tu dh janji..
nk siapkan kete tu dalam masa 2 ari..so tunggu je la kan.
hopefully dia x la terpesong akidah cam mamat samdol tu.

kepada yg bertanya..ingin aku nyatakan bahawa nama kedai itu adalah B3.
nama kedai pon nampak sgt ciri2 ko samdol oii...
Bodo
Bangang
Bingai

cukup la B3..ke ko nk tambah jadik B14 plak??