Thursday, June 4, 2009

piKiRkaN KaMu Laaaa..!

lately ni aku adalah addicted kpd video klip..
opp..jgn buat tanggapan negetip..pikir bkn2 je ko ni.
ko ingat video klip hape?dosa.dosa. :P

ntah2 ko pon x paham apa maksud aku kan..
aku je kornar lipat lebihh plak.

aku skang kan,asal balik umah je..bukak youtube.
sbb nk layan video klip Thinking Of You.
damnn...i love this song much2..

dgr 4 juta kali pon x jemu oh..
plus video klip dia menyentuh jiwa..sobs.


romantik abis si Katy Perry gan pakwe askor dia nie.tahukah anda, laki itu adalah pelakon Kyle XY yg superjambu tuh!i like!



dia juga sangat jelita.lagu ni berkisahkan pompuan ni still takleh lupe balak lama dia eventho dah ada balak baru.asyik teringat je kat balak lama dia. <--harus la ko ingat,pakwe ko comel nk mampos.


kalo la aku dok teringat kat balak lama..entah apa la biebo nk buat kat aku.mungkin sagat pipiku di jalan tar.atau juga meletakkan perut aku betul2 di bawah tayar belakang kete beliau.kijam kau!!


tapi sungguh bedebah video klip ni sbb ex balak dia tu adalah sudah mati kerana ditembak askor penjahat.keji kau penjahat!!adakah penjahat itu si samdol dari bengkel B3??wahh..nk jugak tu melibatkan org yg x disukai dalam kejadian ini.
.
.
pendek kata...saya takmo pakwe saya jd camtu.
biebo..lupekan hasrat ko nk jadik pejuang negara ok.
jadik askor kat video game je sudah.