Wednesday, June 17, 2009

BuKaN PeRPustaKaaN seBeNaR

since aku lepak umah shidah nie,ari2 jumpe biebo.
mcm gembira2 je.ari2 bole tengok dia berlakon jadik Nina. :B

smlm lepak di Mr.Kaya kejap sblm ke Qaseh.
alang2 dah ada kat situ,singgah la ke library..
library???biar betol??
cam tak caya je mereka2 ni ulat buku.ulat bulu ado la kan.




sila tenyeh mata anda sampai juling.nampak tak betapa kusyuk mereka study sambil berbincang dgn tekun pasal calculus.



ok tipu.sebenarnya kami berada di kedai cd yg besar dan mcm2 citer ado di sec 7.Nama kedai aku tak ingat nk tengok..kak pida tau la kedai mana ni sbb beliau slalu borong cd di sini.



dua adik badik yg sebok2 carik cd dan bila nampak cd citer shah rukh khan,masing2 dah teruja melebih plak. "dai.cd ni dah ada ke?" "ni best woi.."..industan okk.sila percaya T_T


walopon muke ganas,tapi peminat shah rukh khan.takpe.aku pon suke shah rukh khan,sbb tu muke aku ada iras2 Rani mukherjee.. *muntah sampai pengsan plis*



siap ada kertas gan pensil bagai.so senang ko nk tulis cd apa ko nak.mmg konsep perpustakaan sungguh kedai ni.



dan aku yg serabai lagi maha selekeh tanpa posing2 maut sbb malu org tgk.maklumla,dgn tak cukop tido,kena masak2 lagik,pastu mandi dan terus kuar.sbb tu la cam kuntilanak rupanya.*alasan terbaikk*
.
pastu gerak la pi Qaseh lepak2 membuang masa.
.
hmm..arini balik damansara.tp konpius nk dtg shah alam balik ke tak.fobia aku nk g opis dr sana.suruh bos pindah opis kat shah alam la senang.