Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, June 11, 2009

yG paLSu iTu CanTik??

suatu hari di kuantan ketika aku bangun tido..
melangkah malas ke cermin utk menatap mukamintakpenampo ini di pagi hari..

OMG!!!!apa terjadik kepada mataku???!!

ku lihat bulu mataku mencanak panjang dan melentik..
oh...takkan la aku tido lebih sikit,terus subur bulu mataku??

baik.itu sekadar citer dongeng penuh fantasi.

ekceli apa aku nk citer di sini adalah pengalaman pertamaku
menggunakan fake eyelashes..weeee~!bajet cantik!


lihat bulu mataku..lentik kan?? *sengaukan sikit suara sambil kelip2 mata*
.
.
aku guna adik kecik aku punyer..
dia kan penari kebudayaan..so dia adala benda2 camni.
aku saje je try..sbb tgk org pakai cam cantik.
.
bila dah pakai gi kenduri,cam naik syok la plak..
rasa takmo tanggal..pastu bila nampak org je,kelip2 mata.
nampak mamat ensem,kenyit2 mata plak.PANG!!
.
tp best la pakai ni..x payah pakai maskara gan eyeliner dah.
nampak cam mata Rani Mukherjee tau.. *yup.ko mmg keji acik*
.
makanya..pasni aku nk gi Elianto nk carik nie.
pasni i akan bermata galak yer..sila la jeles wahai kucing2~!
*tetiba mengaitkan kucing dalam topik ini.sungguh sewel sekali.*