Tuesday, June 9, 2009

pEnaiPan yG saNgaT MaLas.SiLa PasRah MemBaCa

aku sampai umah tadi kol 6pm...kekunun nk ngapdet cpt2.
tp tersangkut plak tgk citer geli2 Matahari tu..
.
pastu mood nk layan frenster datang plak..
gigih plak aku belek2 profile ex-schoolmate aku dulu.
pas sorg,sorg aku bukak..tgk2 gambo jer...nan ado la nk komeng2..

zaman berkomeng2 frenster ke..mespes ke..dah berlalu dah.
adakah itu satu lagi simptom penuaan??choi!
dok ralit sgt..sudahnya kol 8 td baru seret kaki gi mandi..
anak dara sape la ni kekal wangi walopon lambat mandi.

ni pon mata dah kuyu2 nk menaip..malas weh..
tp setelah dipaksa dan dijentik2 jari sendiri,akhirnya aku taip gak la..ni kira taip dalam kemalasan.maka abaikan la ayat2 pemalas ini.
.
Jumaat
sbb takot jem,ari jumaat tu aku cuti..
kata cuti skolah kan..ramai la org nk gi balik kampung.
skang kan musim org kawen. *aku biler lagik??tetiba.*

malam sblm tu aku dah sms cakap nk gerak kol 11am..
smangat2 aku bangun kol 9 pagi,adik aku ada hal plak.
sudahnya kol 2 baru gerak..perghh..rugi masa tido aku.


before gerak tapau MCD dulu dalam kepanasan cuaca yg maha hebat.




jangan fokuskan pandangan pada muka aku,tp fokuskan kpd tingkap yg bersinar2 dek kepanasan kat luar tu.hebat kan??



di depan adalah kete adikku..jalan bole tahan la byk kete..tp takdela sesak2 gitu kan.tp panas tataaappp maksima.bulu2 alas dashboard terpaksa ditanggalkan seketika bg mengelakkan kebakaran. *tipu.tipu*




ni yg aku tensi kalo balik kuantan..manjang la nk tutup jalan.nk repair la hape la..setiap kali mesti ada jalan tutup.bongek.kononnya kalo lalu highway lebih lancar dan selamat..pejadahhnya. .
.
tp selamat gak la aku sampai ke kuantan dalam masa 3 jam sahaja.terer kan??tu pon aku ada singgah R&R..kot tak mau stgh jam dah sampai.kol 2 turun dr damansara,kol 2.30 dah bg salam depan umah mak.
.
oh..dah malas taip.mood nk tgk ugly betty dgn tekun.