Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 17, 2009

sAya diLayaN spT peRmaiSuRi Di siNi

before lunch tadi..sempat aku gi memanjakan diri.
jgn terpesong pikiran yer.bkn gi manja2 gan engineer2 kacak,
tp aku pegi foot spa..amboi..cam mak2 datin gitu.

ekceli company aku ni ada buat aktiviti la..
cam ko dibagikan kpd beberapa group,campor dept lain.
then ko kena pikir nk buat projek apa dgn bajet 3K

team aku,dirahsiakan dulu projek apa.sok2 aku citer ok.
*dah bape kali aku tak attend miting dow..jadik x tau perkembangan projek.haha*

yg foot spa nie,ada team lain la yg buat.
diorg bawak org2 buta utk urut2 kaki staff kat sini.
first time adalah free dan ikut ikhlas ati nk derma.
second time dan seterusnya,sila bayor RM10 atau lebih.

mari cekidot dgn cemburu.


tapak kaki dan bukak tapak sulaiman.nice.sungguh berseni cara promosi team mereka.




bertempat di coffee lounge sebelah dept aku.nampak cam meriah2 bila diorg dah deco ala2 spa walopon tak la nampak cam ala bali kan.tp sungguh tenang dan nyaman rasanya. *pejam2 mata feeling tgh bersantai di bali dgn berkemban.PANG*




diorg buat nie selama dua ari.smlm mmg penuh menggila,dan arini agak free la.sukerr.




aku yg excited tak penah urut kaki.OMG!!perot adalah gemok!shidah,aku bg amaran,jangan ajak aku makan nasik di tgh malam
<--salahkan org seperti biasa.



aku dan mak buyung si kak menie yg berdebar2 sebelum sesi urut.tak paham kenapa perlu berdebar?aku rilek jek..ujarku dgn berlagak dan idung kembang kempis.



selamat ku tak bercagu..lalala~!tp sakit ok bila dia tekan kuat2.aku siap pegang2 tangan kak menie cam org meneran nk bersalin.tak perlu praktis sekarang acik.




org dah mula ramai datang apabila melihat ada gadis cantik sedang di massage.Gadis cantik = kak menie.




kak menie bukan tersengih sbb gembira tp sbb menahan geli.
"paling geli tang ibu jari" hoh??jauh dr pinggang kot.perlu ke geli?




yes i am. :)
.
sangat gembira sbb kaki ada rasa ringan dan kalo menyepak orang mungkin boleh mendatangkan koma.sape mau?