Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 8, 2008

08.08.08

08.08.08

Arini date yg lawo kan!aku sure ramai yg amik date arini nk nikah la,nk declare kapel la,nak bertunang la.lak tu bg kaum cina no 8 tu kan cam ada onggg gitu.
hmm,nak tau x..date ni dulu aku penah plan nk kawen gan somebody tu. *blushing *
tp apakan daya jodoh x panjang kan..so idok le teman kawen.kalo x malam ni aku dah menikah dah..dah ilang dh status MISS gan ZAMAN DARA aku.mukekeke.silap2 09.09.09 aku dh beranak la kan! ;p

pastu aku baru je tau yg skang bulan 8 bg kaum cina GHOST HUNGRY punyer bulan.maknanya antu mmg aktif la bulan ni specially on 14th and 15th.yg kelakonya kan, ada la sorg minah cina ni lam dept aku..dia ni kira single and muda lagi,cuma pangai agak x semengah la.(hoho.dia x tau aku ada blog so aku bebas mengata dia!)so smlm dia cakap gan aku dia nk apply leave balik kampung on 14 & 15 ni..motip??sbb dia kata hosmate dia sume balik kg,so dia sorg2 kt umah sewa dia.sbb takot sgt gan date keramat 14 & 15 tu, makanya dia x brani dok umah sesorg..sanggup amik coti semata2 nk balik kg.kira dia x sorg2 la bile time malam antu tu keluor jejalan.dekah2 aku gelok gan akak opis aku.eh,tp aku rasa tahun ni antu cina x banyak sgt merayap..sbb sume pakat g bejing tgk olimpik kot..(wahh..mulut celupar cam lahanat!choii~!) aku harap antu cina jerla kuor..antu lain dok dediam sudehh..sbb aku pon dok umah sesorg hape!!! *ada skit takot di situ yer*

smlm aku tgk citer KEKASIHKU SERU pon cam ala2 separa berani jer.berdebar2 jantung aku.muhaha.takot giler citer tu.tp best kan citer dia..sib baik la dia wat citer tu kol 9.30..kira impak takot tu leh la diselamatkan lg gan layan citer2 lain pastu.buatnya dia tayang kol 11.00, pastu abih kol 12.00 (time aku masok tido) kompem la terbayang2 lagi kan!!mampos aku kejung atas katil..muhahaha~!tp mlm td antu dia x banyak sgt kuor..fuhh,legaa~! ;p

aku x sanggup tepek gambo antu di blog aku..so entry tanpa gambo lagi okeh!!!