Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 5, 2008

MRR2 retak lagik.uwaaa.takot!

aku rasa sume org dh tau kisah MRR2 yg dok retak lagik tuh.dulu dh repair sampai 70 juta, tp leh lak retak lagik.why?why?membazir btol..70 juta tu mcm2 leh buat yer..kalo dok perabih duit repair benda yg sama jer watpe..lak tu x sampai 3 tahun dah rosak blek.gilo..

aku bengang bkn sbb apa...tp sbb aku berisiko skalik gan bahaya tuh!dah tentu ari2 aku ulang alik lalu bwh jambatan tuuh.takot okeyyy..buatnya tercampak batu bata besor2 or worst runtuh teros,sape nk bertanggungjawab??eee...selisih malaikat 44.doa2 la aku panjang umor yer.dosa x terkira neh! ;p

kita mana tau benda nk jadik kan..tgk kes kt Meneopolis yg jambatan dia runtuh lam Mississippi river tu..ngeri giler k!aku cam fobia giler nk lalu bawah nie..cam2 doa aku baca.puh kanan,puh kiri bagai..hahaha~!


nampak...aku betol2 bawah jambatan yer..leh imagine x kengeriannya kalo sumting bad berlaku?sempat ker aku nk lari????


since kuor citer pasal jambatan nie, aku tgk x banyak kete time aku balik.nampak x?lengang kan.maybe org takot kot nk lalu..aku pon takot gak.mana tau serpih2 simen tu terbang2 hinggap kt kete aku.mau menyasar aku!eeeeeee...doa kt tuhan smoga sumenya selamat.amin...