Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 1, 2008

Friday Lunch-COCA at OU

ari jumaat aku ada farewell utk one of my colleague yg dh nk benti keje.lokasinya..dah tentu dipilih dek kitorg sendiri.so ikot tekak kitorg la..hahaha~!selalu yg berkuasa pilih port makan ni mmg Kak N dgn bantuan aku dan kak raisah yg dok racun dia soh g port memahal!muhahaha.bile lagi ko nk makan soka2 ati ko kan...time free ni laaa! ;p

so we decided g COCA..makan steamboat thai yg mmg SUPERB tu..slalunya g COCA kt BSC, tp sbb dh ditutup tanpa diketahui motip, tpksala g COCA kt ou...sanggup okeyyy..haha.
aku,kak ziza and kak ruzy naik kete bos..merasa la ko naik camry kan..slalu naik kete tempatan jer.wahhh~!jakun disitu! ;p


otw g OU..see.boss jadik drebar aku..aku menyandar je kt lakang!muhehehe~!


OU di ari jumaat still ramai jugak.hazab giler nk carik parking.mencik!
*macam la aku yg drive!*



COCA..kt ground floor - old wing



minah yg tgh tu la nk benti..sbb dapat better offer.sgt2 better.aku dgr pon jeles yer but she not rili close to me.sbb nya...ada la.rahsia kerajaan.mana leh kasik tau!huhu

suasana lam COCA.kt sini deco dia sgt2 simple.x macam kt BSC.yg tu mmg chantek nk mati yer!yg sini staff dia pon cam selenga2 jer.cam maleh nk service org pon ada.budus.kene teriak pat lima kali baru dtg.tp staff dia pon guna foreigner gak.ala2 cam johnny's la.mmg perlu guna foreigner eh??dunno..




x mcm johnny's..sini dia tolong ko tuang sgala benda lam periuk tuh.ofkos la kene berkhidmat utk customer.udah service charge ko mahal nk mampos!



ice lemon tea kak raisah punyo..aku telan air liur jerla tgk godaan ice tu.huhu.pantang okeyy!


aku nyer...chinesse tea sajork.. :'(


steamboat yg sedap.half soup,half lagi tomyam.kitorg amik buffet.so ko leh refill isi2 tu sebanyak mana ko soka.tp larat mana la ko sumbat.1 round jer dh kenyang gilo.buffet ni kalo dh campo tax gan servis semua, sorg average lam RM60.00.mahal kan?dedulu aku rajin la g makan gan akak2 opis bile dpt gaji,pastu pikir2 cam membazir je.better g johnny's..lebih kurg jer rasa.huhu





dan banyakkk lagi makanan kt buffet table tu..mkn la sampai muncit.. ;p





aku nyer bahagian..sikit jer kan! *coverline*


mr.crab pon aku bedal.haha.ni btol2 x berpantang!mmg abih la naik ruam kt kulit aku!hiks.dulik!

manggo puding..comel giler!aku rasa sayang nk makan..kecik jer.adalah besar2 telor kuning kt telor ayam tu.tp rasa dia mmg yummy la..

makan mmg kenyang x hengat la.sampai nampak muncit perot aku!muhahaha.pastu jalan mula la nk kaber2 perot.hoho.pasni doa2 la lagi ada org nk benti..leh makan freeeee!i like!i like!