Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Terasa Diriku Cam Org Kaya

smlm lam kol 7 aku dh turun tunggu bas..skali tgk2 bas bese kaler maroon tu takdak.yg dtg kali ni bas kaler putih..rupanya executive coach ok.hehe.suke!suke!

bas kaler maroon tu g servis pe tah.so CEO aku baik ati pinjamkan guest bus dia.lawo yer.lgpon smlm yg lek kol 7 ada 6 org jer.kira ngam2 la seat dia.leather seat tau.meleleh air mata tgk cantik jer kulit seat tuh.hahaha~!ada jakun di situ!yerla..aku kan org susah..jakun la!bas skola dulu mana ada camnih. ;p



amy yg seronok naik bas nie.kitorg duk kelebet memacam lam bas ni.nakal tol tgn tuh.haha



ko nampak..ada cam ala2 kotobang x?x pon private jet.tinggal takdak stewardess je ha.kui3.tu yg seat blkg tu utk org2 Non-VIP la.kira aku VIP ok smlm! ;p


yg bestnya..siap ada dapo yer noks.huhu.dapo umah aku pon x selawo ni.siap berkabinet bagai.melampau kan.aku dok carik2 gak kot2 ada bath up ker.tapi takdo la plak!hehe


naik bas tu gan tenang jer..terasa nk berlagak cam org kaya lak.haha.gile la lupe diri.tu lom naik private jet tu!kalo x,mau lobang idong aku takleh katup dah!ngeeee~!