Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 21, 2008

Farewell @ Pantry

smlm aku ada makan2 free kt opis..farewell untuk Pak Daut (Indonesian) yg nk benti keje.Pak Daut ni manager utk HSE dept..baik gak orgnya.

farewell dia wat kt pantry jer..siannya.dah la pantry cinonet.huhu.slalu tu kalo manager lain nk benti,mmg g mkn kt tpt standard.COCA ke.Tupai2 ke.Sri Ayuthia ke.x tau la nape dia wat kt sini jer..cut cost ke hape bos??kedenkss..

tp aku x kesah memana..janji PERCUMA yerk.hak3.


Lam 12.30 dah de bau2 beriani kt dept aku.uii..laponya.pastu bile org dh panggil2 ajak mkn,berdesup aku gan Amy jadi peserta pertama.cam x biasa lak kan gan pangai aku.bab mkn aku la 'star'.ekekeke~!


wahhh..banyaknya lauk!i like!i like!
beriani gan ayam masak merah+dhal+kurma+papadom



dessert harus la ada..

membuak2 kt pintu pantry.slalu lengang jer tanpa ada yg sudi.
arini meriah la plak.yerla..makan free..huhu


Pak Daut with blue color shirt.
tpaksa mkn bersepah la.pantry enggak muat kan pak.



yeayy..lauk aku.banyak ker??
sikit okkk.. ;p



aku mkn kt meja mat engineer.sbb depan pantry jer.
ikotkan ati nk jer bersila atas karpet tu hah.tp cam x senonoh la plak kan.
saham harus dijaga yer kwn2.ekekekeke~!muke berseri gile dpt mkn free kan?
kejisss. ;p

then dh beh makan..pak daut belanja eskrem plak kt sume org.
oh..gile la byk kapasiti lemak aku sedut arini.
kalo gemok camne pak??gue cari lho sampai endon ya!
*muhehe.lg nk blame org*