Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 21, 2008

KTM = Komuter Teramat Mengong

hahaha.agak keji la tajok entry kan.ah,dulik apa haku.aku tensi gile babi gan KTM mengong neh.menyirap..bluekk!

smlm aku turun2 platform,announcement cakap tren lagi 40 menet sampai.
oh budus!!dekat sejam okk.org pon dh ramai masa tu.aku x koser nk lepak situ bersesak2.
so aku naik balik,g lepak makan kt mcD.ada gak pekdahnya drp melayan maki lam hati tol x? ;p



mcD pon ponuh..ni sume mangsa2 KTM la neh.hahaha~!
suke2 ati assumed camtuh.

aku pon men'Q' kan diriku dengan saba.
takpe..bkn nk rushing pon.ada sejam tuu..*pujok ati*


i had 1 regular set of filet.
makan sesorg x bape nk layan sgt la kan

giler huduh muke aku.haha.lonjong smcm!
yerla..aku amik gan keber2 yer.
aku kalo kt public,mmg malu gile la nk amik gambo.
terserlah ciri2 pemalu aku tu kan!ahaks

port aku menarik okk.btol2 bwh kipas..
syokk jerk..sampai nk terlelap lak!hihihi
aku x la lepak lama..sbb ramai org nk dok kan.
aku bkn keji sgt nk melangut lelama sampai org tpaksa
berdiri je pegang tray tunggu ko bgn kan.aku baik ati yer...
sila.sila.sila duduk ;p

pastu aku merayap2 buang masa lam kl sentral tu.tgk2 cekelat..
pastu g toilet.mmg giler slow la aku jalan.kalah kura2.mmg btol nk buang masa tuh!
terkedek2!
pastu aku turun platform..skali, ya rabbiii...
penuh gile org.maknanya tren x sampai2 lagi.bodo ah!
aku lepak kt tangga..nk g sana kompem xde tempat duduk.


tgk..sampai kt area tangga pon dah ramai org.
sume dok bersila atas lantai.
aku takleh la kan..sbb kmeja aku x labuh.
kang dok bersila kang,free2 org skodeng tongkeng aku!
mukekeke

ni muke2 org yg tunggu tren ke-2.
time ni aku dah lepak kat bangku.tp mmg x bernapsu nk merebot tren ni.
relaku tunggu tren ke 18 skalipun..sbb aku nampak sume org cam dh berpeloh2.
imagine la aromanya itew..wakakak
uncle dok seblah aku ni pot pet2 kompelin pasal KTM.
dia borak gan akak depan aku.idok ler aku join skaki
dia mengutuk even aku berkobar2 nak tokok tambah.hahaha
sbb aku lebih syok layan lagu kuat2 kt lobang tlinga aku.
skill utk prevent stress tuh!ahaks
aku x naik tren ke-2..tren ke-3 pon aku x koser.sbb org still ramai lagi.then tren ke-4 baru aku naik..
kosong yer..aku siap leh duduk gan aman damai.fuh..lega.tp ekon dia lak cam nk membunuh!sejok giler..gigil2 aku.pastu leh la tren ni stuck stgh jam sbb nk tunggu signal pelepasan ke hape tah.pekejadah!tp takpe.sabo.sabo.lagipon aku dpt duduk kan.
and smlm aku sampai umah kol 10 malam..gile ah lama!
aku malas nk bg ayat maki lagi..sbb kang bertambah dosa aku.
*mood insap*