Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 4, 2008

Mengidam...hmmmm.

aku kan....nk sgt makan doyan lately.tp sbb kan aku dah batuk + demam dkt 2 minggu,cam hasrat terhalang gitu.bile aku cakap aku nk makan doyan, ramai yg x kasik.siap berserta ceramah 2-3 kerat..oh doyan,ngapela ko gan aku x bisa disatukan.. :'(
opss!drama RTM lak dah!aku rasa cam geli la plak!muhahaha~!

tp arini aku rasa ok skit ar.demam dah takde cuma batok bertalu2 skit jer.so aku plan malam ni aku nk teruskan hasrat murni aku tu.hohoho~!sebab semalam biebo bawakkan aku buah2an yg mama gan ayah dia bwk lek dr kg..meriah u!ada rambutan,manggis,doyan (me loff!) dan satu lg spesis buah aku x pasti lg sbb aku x bukak plastiknya lg.bole gitu?hahaha~!

mama biebo mmg cara la..dia kasik aku doyan gan rambutan siap kopek2 yer.buh cantik2 lam bekas.tinggal ko nk ngap jer!maceh banyak2 yer mama..ceyy..'mama' di situ!kih3.or else tu sign yg mamanya target aku ni menantu pemalas?!so terpaksa kopekkan la...oh tidak!yeke bo??baik bgtau gan jujur okeh!kalo benar,skang gak aku beli doyan sebakul pastu amik gambo aku kopek durian bebanyak.bukti betapa rajin dan gigihnya aku!huhu.* tetiba!ingat citer tamil ke*

sbb takot doyan tu bertukor jadik tempoyak..so malam ni misi aku adalah menghabiskan segala buah2an itew..yeay!yeay!i like!last jumaat pon aku beli buah mata kucing gan mangga.makan sesoka ati..betol la kan,body kita perlukan banyak buah yer..x caya tanya dokter!so aku cuma nk jaga kesihatan jer.....yerla tu!dish!!

doakan aku still sehat yer,walopon kutelan abih doyan + manggis + rambutan + mangga tuh!
caiyok2!