Tuesday, August 19, 2008

Saya Benci Itu Komuter!!

cam la korg tak tau betapa aku ni suke maki gan kutuk KTM yg serbisnya ngalahkan kete lembu tuh.aku malas nk pikir sgt sbb konon2 nk kaber diri aku dr keluor perkataan mencarut yg mungkin leh mengabihkan pahala aku yg x seberapa tuh.huhu.sedar diri kan!

tp takleh tahan la..servis cam tenuk!sakit btol ati.ko bayangkan gan penat2 balik keje,kene nunggu tren dekat dua jam.gan manusia penoh bersesak gitu.benci okk.bau tengit bersepah2!cam nk muntah haku!

kene lak smlm kpala aku pusing2 pening.lagi la aku menyirap menyoren mengkopi bagai.lam ati mmg berbakul2 dah ayat maki aku!huhu.yer..yer.saya mmg bukan penyabo orgnya.so??aku rasa sbg pengguna mmg aku berhak rasa marah.bknnya naik free2 sampai ko terpaksa tutup mulot and menerima ia seadanya..cheh.jgn berlakon baik la kan.emosi neh.

dekat 2 jam gak la baru aku dapat naik tren.sib baik aku dapat duduk slama nunggu tu.kalo tak mau aku mogok duduk atas landasan kang!
pastu 2 bijik tren terpaksa aku surrender.x sanggup aku nk berebut2.dh cam nk terbalik tren tu org duk rempuh.huhu.takot!kang ada free2 aku kene raba kang!huisshh.leh menjatohkan kadar harga hantaran kawen tuh. ;p


ni first tren sampai..mmg cam giler org berebot naik.aku rasa kalo leh naik atas bumbung cam kat India tu,mmg dh ramai meloncat naik atas tuh.pastu matik la korg ramai2 kene renjatan letrik!mukakakak
ni belen2 manusia yg x dapat naik 1st tren.kene tunggu 2nd tren.melaut manusia okk.kompem aku x sudi berebot jugak kali ni.aku rela tunggu tren ke 3.sbb pale aku pon pusing2 jer.
x konpiden aku nk tunjuk skill menyelit aku tuh.kang ada terselit celah pintu kang!huhu



ni la kosi2 yg baru KTM buat..aku pon x pasan since bile ada..maybe weekend aitu kot.baru la logik dia letak kosi banyak2.kalo x secoet jer kosi dia bg.cam bangang.dah tau org ramai giler.banyak bontot nk kene tadah ok.sib baik dh sedor diri skit letak kosi bebanyak.

tp cam hampeh la kan..ko bajet2 org dapat dok selesa gini,ko leh delay tren soka2 ati??
so annoyyinggggggg!aku malas la nk bg ayat maki lg kt KTM nih.sbb dh naik muak aku citer pasal servis siput babi dia tuh!improve la weyh!!kang ada gak aku sabotaj g jual sume besi2 landasan ko kang!


*aku mmg ada ati la nk sepak2 kapala tren tu smlm..tp x mampu lak nak buat!ekekeke*